بازی Mirror’s Edge Catalyst تاخیر خورد

با توجه به بیانیه ای بر روی سایت رسمی بازی، عنوان Mirror's Edge Catalyst برای چندین ماه تاخیر خورد. برای مشاهده‌ی این بیانیه اینجا کلیک نمایید.تهیه کننده ارشد بازی، خانم Sara Jansson، در این رابطه می‌گوید:

چند سال پیش ما دیدگاه بلندپروازانه ای برای عنوان Mirror's Edge Catalyst در نظر داشتیم.به ثمر رساندن چنین دیدگاهی نیاز به پشت سر گذاشتن چالش ها وتحقق بخشی ایده های بزرگی دارد و طبیعتا این امر نیز نیازمند زمان زیادی است.

وی در رابطه با دیدگاه بلندپروازانه‌ی استودیو توضیح داد:

ما می‌خواستیم شهری پهناور برای جستجو بسازیم پر از مناظر فوق‌العاده و آسمان خراش‌هایی باشکوه، همراه تونل هایی مرموز. در حال حاضر ما مشغول به ساخت یکی از بهترین عناوین سبک اکشن ماجرایی با حرکات و مبارزه هایی روان در زمینه ی اول شخص هستیم.بازی Mirror's Edge Catalyst تجربه ای جدید در صنعت گیم و دارای داستانی عمیقتر و جذاب تر خواهد بود و ما می‌خواهیم تا جایی که امکان دارد سطح کیفی این ویژگی ها از بازی را بالا ببریم.

همچنین خانم Jansson درباره ی تاریخ جدید عرضه ی بازی اعلام داشت:

بنابراین ما تصمیم گرفتیم که Mirror's Edge را در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۶ منتشر نمائیم.از این چند ماه اضافی به بهترین شکل ممکن استفاده خواهیم کرد و اطمینان حاصل می‌کنیم که بازی در بهترین حالت ممکن به دست طرفداران آن خواهد رسید.

این بازی ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۶ برای کنسول های PlayStation 4، Xbox One و پلتفرم PC عرضه شود اما اکنون به توجه صحبت های خانم Janssson باید برای تجربه ی این عنوان شگفت آور تا تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۶ صبر کنیم.در اواسط سال آینده شاهد طلوع Faith در بین آسمان خراش های شهر شیشه ها خواهیم بود.نظر شما در این باره چیست؟

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *