بازی WRC 4 پاییز امسال عرضه خواهد شد

پس از گذشت چند ماه وقتی شرکت Bigben Interactive اعلام همکاری برای ساخت و طراحی این عنوان هیجان انگیز کرد تاریخ انشتار بازی نیز با گذشت چند روز تایین و مشخص شد. منظور از WRC 4 نام کوتاه شده ی بازی است که اگر آشنایی کامل با این بازی داشته باشید نام آن WRC: FIA World Rally Championship 4 هست. حال برای مشاهده ی تاریخ انشتار بازی به همراه اطلاعاتی از فضای گیم پلی بازی می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

طبق گفته ی Bigben : صدا گذاری بازی بسیار عالی هست به طوری که وقتی گیمر وارد دنیای رالی و مسابقات بازی می شود صدای عبور و سرعت ماشین بر او تاثیر خواهد گذاشت و ما صدای بازی را به صورتی کاملا طبیعی طراحی کرده ایم. همچنین این نسخه از بازی پیشرفت های خوبی از نظر گرافیک و نورپردازی کرده است برای مثال آب و هوای بازی و محیط اطراف ماشین ها کاملا افکت گذاری شده به همراه گیم پلی ۳D البته فقط در بعضی از بخش ها این ویژگی وجود دارد. همچنین در موتور سازنده ی بازی هیچ تغییری ایجاد نشده است و همان موتور قدرتمند نسخه ی قبلی بازی WRC 3 یعنی Spike Engine است. 

در ادامه ی گفته های شرکت سازنده ی بازی در رابطه با همکاری کردن این شرکت با Meliston شاهد خواهیم بود. مدیرعامل شرکت Bigben Interactive یعنی آقای Alan Falc اعلام کرد : 

ما بسیار خوشحال شدیم از این که در خواست همکاری ما را Meliston قبول کردند و همجنین توانستیم یکی ناشر بهترین بازی های محبوب از سری WRC بشیم پس به امید سال های آینده همکاری خود را بازی Meliston ادامه خواهیم داد و تمام تلاش خود را برای طراحی و ساخت بهترین بازی ها خواهیم کرد.

این عنوان قرار است اکتبر امسال برای پلتفرم هایی همچون : PC , Xbox 360 , Ps3 , PS Vita عرضه شود

محمد عبداللهیان

هيچ کس نميتواند به عقب برگردد و از نو شروع کند اما همه مي توانیم از همين حالا شروع کنیم و پايان تازه اي بسازیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *