باز هم اطلاعاتی جدید از Call of Duty 2014 لیک شد!

امروز نیز اطلاعات تازه ای از عنوان در دست ساخت توسط استدیو Sledgehammer Games یعنی Call Of Duty 2014 توسط یکی از کاربران سایت یوتیوب لیک شده است که این فرد قبلا نیز پیش بینی هایی در رابطه با Black Ops 2 کرده بود که پس از معری رسمی مشخص شد که درست بوده اند.

او ادعا دارد که یکی از کارکنان استدیو Sledgehammer Games مقداری از اطلاعات بازی را برای او فرستاده است.او ادعا دارد که Call of Duty 2014 یک بازگشت به Modern Warfare خواهد بود ولی ضمانتی در رابطه با Modern Warfare 4 بودن این نسخه نکرده است.این عنوان در آینده جریان دارد و دارای پیشرفت های گرافیکی بسیاری خواهد بود.

نقشه ای کو او توصیف می کند در یک نیروگاه برق با توربین است که شامل چندین طبقه و باند هلی کوپتر است.

این شخص عقیده دارد که این Modern Warfare بعدی در آینده ای نزدیک جریان دارد که دارای اسلحه هایی مانند عنوان Titanfall است.شخصیت اصلی نیز دارای یک مچ بند مانند Black Ops 2 می باشد که اطلاعاتی از تجهیزات نظامی و هواپیما های بدون سرنشین آنها بر روی آن نمایش داده می شود.

چند روز پیش نیز یک نفر اطلاعاتی راجع به این بازی منتشر کرده بود و گفته بود که نام رمزی این عنوان Black Smith خواهد بود که از اینجا می توانید شاهد متن کامل آن باشید.

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. دانیال نوائیان گفت:

    ممنون بایت اطلاع رسانی

  2. ABS92 گفت:

    به به.معلومه که بازی فوق العاده ای خواهد بود.ممنون از دوستان

  3. مهدی مجد گفت:

    مرسی بابت خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *