بانجی برنامه ای برای انتشار عنوان Destiny 2 بر روی Steam ندارد

Bungie has "no plans" to release Destiny 2 on Steam for PC

در طی یک اشتباه کوچک توسط سرویس Steam و همین طور شرکت Bungie عده زیادی از طرفداران عنوان مورد انتظار Destiny 2 امیدوار شدند که این بازی از طریق سرویس استیم بر روی پلتفرم رایانه های شخصی نیز منتشر می شود. اما متاسفانه مدیران Bungie در طی یک اطلاعیه اعلام کردند که برنامه ای برای انتشار عنوان Destiny 2 بر روی سرویس استیم نخواهند داشت.

اما جزییات این اشتباه چه بوده است؟ خب, ماجرا از جایی آغاز میشود که در قسمتی از استیم کاربران میتوانستند با پرداخت پول , آیتم نقره موجود در بازی Destiny 2 را خریداری کنند. اما با وجود ادعاهای بانجی مبنی بر این که بازی تنها از طریق سرویس Blizzard Battle.net در دسترس میباشد. تعدادی از کاربران موفق به خرید آیتم از طریق استیم نیز شده اند!

هم اکنون شرکت Valve نیز در حال بازگرداندن پول های کسانی است که به اشتباه آیتم های بازی Destiny 2 را از طریق سرویس آنها خریداری نموده اند. هم چنین با توجه به پیام مدیر روابط عمومی بانجی میتوان مطمئن بود که این اتفاق تنها یک اشتباه بوده و بازی آنها بر روی این سرویس منتشر نخواهد شد.

صرف نظر از این که نسخه استیم بازی Destiny 2 توسط بانجی تکذیب شده است. اما پرداخت پول توسط چند نفر از بازیکنان میتواند نشان دهنده آزمایشی بودن این بخش توسط هر دو شرکت Valve و Bungie باشد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *