با تصاویری فوق العاده و سینماتیک از عنوان Batman: Arkham Knight همراه باشید

با اینکه طرفداران نسخه PC عنوان Batman Arkham Knight بخاطر پورت فوق العاده ضعیف این عنوان بر روی پلتفرم محبوبشان عصبانی هستند اما به نظر می رسد ذره ای هم این مساله برای Rocksteady و Warner Bros اهمیت نداشته باشد تا جای تکرار کردن جمله "پولتان را پس می دهیم" به فکر حل مشکلات نسخه PC این عنوان بیافتند.

اما با این حال نمی توانیم منکر این شویم که این عنوان یکی از زیباترین گرافیک های تاریخ صنعت گیم را دارد.اما این زیبایی هنگامی که شما از ویژگی Photo-Mode بازی استفاده می کنید به نقطه اوج خودش می رسد.به تازگی کاربری از شبکه Reddit تصاویری را از Batman:  Arkham Knight منتشر کرده است که شاید بتوان گفت زیباترین تصاویر این عنوان را تا کنون شاهد هستیم.

همانطور که می بینید جلوه هایی نظیر Depth of Field و Motion Blur در این تصاویر استفاده شده اند.با این حال این تصاویر به منظور سینماتیک نشان دادن هرچه بیشتر این عنوان تهیه شده اند و اگر نظر من را بخواهید می توانم بگویم فوق العاده است!

شما را به مشاهده این تصاویر زیبا دعوت می نمایم:

Z86VjzD 8T0LBh2 Af2J6fX aRk3EEc AXTEenr b1ld9n7 b1wg845 BCZUAjL D7WDZC9 DgDiqss GGfOqE9 LwGI1V0 LxXStsN QSPauZc XxrYn5Z ySLcMgI

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *