با تصاویر جدیدی از بازی Lords of the Fallen همراه باشید


بازی های سبک RPG یکی از معروف ترین و جا افتاده ترین سبک های بازی است که با بازی هایی مثل Dark Souls  و the Witcher و … به اوج خود رسید . یکی از بازی های سبک نقش آفرینی و RPG که به گونه ای با نمایش هایی که از خود داشته بیشتر شکل و شمایل یک RPG نسل بعدی را دارد عنوان Lords of the Fallen دارد . 

بازی Lords of the Fallen اولین نمایش  خود را در E3 2013 نشان داد و توانست  نام خود را در بین لیست بازی های مورد انتظار تمامی گیمر ها ثبت کند . این بازی ساخته ی دو استدیوی Deck 13 و CI Games است و قرار است در سال ۲۰۱۴ نیز منتشر شود و با بازی های هم سبک رقابتی را داشته باشد . 

چیزی که بسیار بیشتر توجه در بازیباز را در بازی به خود جلب میکند گرافیک نسل هشتمی این بازی است که بسیار خوب و دقیق کار شده است . این عنوان فقط برای کنسول های نسل هشتمی و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد و خبری از انتشار بازی برای کنسول های نسل هفتمی نخواهد بود .

یکی از تفاوت هایی که بازی با دیگر رقیبان دارد این است که میزان اکشن بودن بازی بسیار بیشتر از بازی های دیگر است و این اکشن بودن به قدری زیاد است که هر بازیباز را درون بازی به چالش میکشاند  . امروز استدیوی سازنده بازی تصاویر جدیدی از بازی منتشر کرد که در ادامه میتوانید شاهد این تصاویر باشید .

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما راجع به این بازی چیست ؟ 

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۶ پاسخ‌ها

  1. مهدی مجد گفت:

    عکس هاش فوق العاده زیباست . مرسی دانیال

  2. ABS92 گفت:

    ممنون از زحمت های بی دریغ دانیال عزیز.
    واقعا زیبا بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *