با تصاویر مقایسه ای از نسخه های PS3 و PS4 بازی GTA V همراه شوید

GTA-V-7-

 

در چند روز اخیر اطلاعات فراوانی از نسخه نسل هشتمی بازی GTA V به منتشر شده است.در کنار آن هم باید به تریلر ها و تصاویری که منتشر می شود دقت کرد زیرا در آن به وضوح میتوان مشاهده نمود که از نظر گرافیک چه پیشرفت بالایی نسبت به نسخه نسل هفتمی خود داشته است.همچنین برخی ویژگی های جدید به گیم پلی اضافه شده است که لذت بازی را دو چندان خواهد کرد.

به تازگی نیز چندین تصویر مقایسه ای از نسخه های PS4 و PS3 این عنوان منتشر شده است که میتوان تفاوت گرافیکی این دو را با هم مقایسه نمود. نسخه PS4 دارای جهانی بزرگ تر،بافت های گرافیکی به خوبی کار شده اند و ایرادهای گذشته در آن گرفته شده است. همچنین میتوان به وسیع تر شدن حیات وحش و افزوده شدن حیوانات جدید به بازی نیز اشاره ای نمود.البته باید ذکر کنیم که این تصاویر مقایسه ای حالتی متحرک داشته اند و شاید بارگذاری آن کمی طول بکشد، پس صبر داشته باشید.

تاریخ انتشار بازی GTA V برای PS4 و Xbox One؛ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۴ (۲۷ آبان ۱۳۹۳) و تاریخ انتشار بازی برای پلتفرم PC؛ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۵ (۸ بهمن ۱۳۹۳) اعلام شده است.

 

BNlxyYP

kNSxZ8H

wyMZqrZ

wFjit9k

AliReza Nazari

علیرضا نظری هستم. 18 سالمه...خبرنگار رسمی وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۴ پاسخ‌ها

  1. مقاله خوبی بود ممنون واقعا خیلی پیشرفت کرده

  2. محمد عبداللهیان گفت:

    دلم را مسوزان :D

  3. alidl گفت:

    چرا فیلمش رو نمیزارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • AliReza Nazari گفت:

      یه مشکلی هست تو بخش گذاشتن ویدیو ها که امروز درست میشه و از این به بعد تمامی تریلر ها و ویدئو های جدید رو از امروز شاهد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *