با پیش خرید عنوان The Last of Us: Remastered در ناحیه ی آسیا، صاحب چند شیء فیزیکی بسیار زیبا شوید

TheLastofUs

به نظر می رسد شرکت سونی در همه جای جهان برای بازاریابی عنوان The Last of Us: Remastered برنامه ریزی کرده است و قرار است در قاره ی آسیا نیز، این بازاریابی با در نظر گرفتن مزایای ویژه و دوست داشتنی برای کسانی که این بازی را پیش خرید می کنند، ادامه داشته باشد. در ادامه می توانید اطلاعات و تصاویری را از شیءهای فیزیکی بسیار جالب و دوست داشتنی که با پیش خرید عنوان The Last of Us: Remastered در این قاره به دست می آورید، مشاهده بفرمایید.

بسیاری از این شیءهای فیزیکی دوست داشتنی با پیش خرید بازی و سایر خدمات، در ناحیه ی آسیا در دسترس طرفداران قرار خواهند گرفت. این خبر، اطلاعات و تصاویر  را مدیر بازاریابی ناحیه ی آسیای شرکت سرگرمی های سونی (Sony Computer Entertainment)  یعنی Naito Arata به اشتراک گذاشته است.

از شیءهای فیزیکی که با پیش خرید این بازی در مکان هایی که از قاره ی آسیا پوشش داده شده اند به دست می آورید، می توان به پوسته ی دوست داشتنی The Last of Us: Remastered برای روکش کنسول PS4، یک عدد T-Shirt با طرح این بازی، یک کلاه لبه دار بیس بال با طرح کرم شب تاب و یک عدد جا کلیدی عجین شده با یک اسلحه ی  کوچک اشاره کرد.

در زیر می توانید تصویر شیء های فیزیکی ذکر شده را که می توانید آن ها را با پیش خرید عنوان The Last of Us: Remastered تنها در ناحیه ی آسیا به دست آورید، مشاهده بفرمایید:

(برای مشاهده ی تصاویر در سایز اصلی برروی آن ها کلیک کنید)

 

محمّد جواد جعفری

محمدجواد جعفری هستم،عضو سابق تحریریه ی سایت های گیمفا،گیم سایدرز،کلاب بازی و هم چنین مجله ی اینترنتی منحل شده ی "ایده بازی".هم اکنون نیز در خدمت سایت بزرگ میهن گیم هستم.فن سرسخت شرکت سونی و محصولات آن (اعم از کنسول،تلویزیون،گیم،موبایل و غیره) بوده ، هستم و خواهم بود.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. U-R-E گفت:

    خوش به حال هر کسی که پیش خرید کنه

  2. MiLaD SparDa گفت:

    واقعا زیبا هستن
    بدون شک هرکس این بازی رو فقط یبار هم بازی کرده باشه به اینا علاقه خواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *