با ۳۰ دقیقه از گیم پلی Assassin’s Creed Syndicate همراه باشید…

تریلر گیم پلی بازی Assassin’s Creed Syndicate

مگر میشود کسی در دنیای بازی ها حتی یکبار هم تجربه بازی کردن سری بازی Assassin’s Creed را نداشته باشد! یا حداقل یکبار نام ان را نشنیده باشد! بازی ای پرطرفدار که هرساله از سوی کمپانی بزرگ،نام اشنا و معروف یوبی سافت منتشر میشود و هرساله هم نکات مثبت و منفی بزرگی به همراه خود دارد! مثل نسخه های ۱،۲ یا Brotherhood که موفقیت های زیادی برای این شرکت داشتند و فروش فوق العاده ای در دنیای بازی ها داشته اند!

ولی کم کم در این خط انتشار نسخه های مختلف،بازی با افت های شدیدی رو به رو شد که در انتها با نسخه ی نا امید کننده ی Assassin’s Creed Unity همراه بودیم! این بازی سال قبل از برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و رایانه های شخصی منتشر شد که بسیار پورت و بهینه سازی بدی داشت و درون بازی با مشکلات گرافیکی و باگ های دردسر ساز مواجه میشدیم.

البته قبل از انتشار بازی و معرفی شدن نمرات،امیتازات و متا فاجع بار ان،یوبی سافت هایپ های زیادی کرده بود و با منتشر کردن تریلر های زیاد از گیم پلی و داستان بازی و عکس های هنری ان،انتظارات را از همگان بالا برد و اخر هم همان شد که گفتیم! حال مثل همیشه یوبی سافت برای نسخه جدید بازی که Assassin’s Creed Syndicate نام دارد ( اول با نام Victory مشهور شد) تدارک های زیادی دیده است و حس میکنیم دارد همان کار های نسخه Unity بازی را انجام میدهد!

در همین راستا این شرکت تریلر ۳۰ دقیقه از Assassin’s Creed Syndicate منتشر کرده که به نظر من اگر با این عنوان اصلا اشنا نیستید این تریلر به شما پیشنهاد میشود! داستان اصلی بازی Assassin’s Creed Syndicate در مورد دو شخصیت Jacob و Evie میباشد که برادر و خواهر هستند و داستان های زیادی از انقلاب صنعتی لندن درست میکنند،همچنین کیفیت Full HD این تریلر برای شما اماده شده است که میتوانید در ادامه ان را دانلود یا مشاهده نمایید:

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

دانلود تریلر با کیفیت HD

دانلود تریلر با کیفیت SD

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. pooya گفت:

    با سلام
    شما که میبینید این سایته multiplayer.it شیلتره، پس چرا سرور دانلودها رو از اون میزارید. تو آپاراتی، جایی آپلود کنید دیگه :-|

  2. ali گفت:

    لینکا خرابن & فیلترن :laugh:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *