بخش چند نفره Call of Duty: Advanced Warfare در نمایشگاه Gamescom 2014 قابل بازی خواهد بود

عنوان جدید استدیو Sledgehammer Games یعنی بازی Call of Duty: Advanced Warfare توانسته تا به اینجای کار نظرات مثبت بسیاری را کسب کند.به لطف پیوستن یک بازیگر بزرگ هالیوودی به این بازی،بخش تک نفره یا همان داستانی این بازی نمایش های خوبی داشته است.اما هنوز اطلاعات خاصی از قسمت چند نفره داده نشده است.

به نظر می رسد که تا نمایشگاه Gamescom سال جاری که در شهر کلن و کشور آلمان برگزار می شود،ما می توانیم به بخش چند نفره این عنوان نگاهی بیاندازیم.البته بعضی گیمر های خوش شانس نیز می توانند این بخش را به صورت زنده در نمایشگاه انجام دهند.

آقای Chris Puckett از طرف استدیو Sledgehammer Games گفته است:

"گیم پلی این نسخه متغیر تر و سریعتر از تمامی نسخه های دیگری از سری Call of Duty است که من تابحال بازی کرده ام.به علاوه،برای شکست دادن و شکست نخوردن بایستی که مقداری مهارت نیز داشته باشید."

عنوان Call of Duty: Advanced Warfare باز هم مثل گذشته توسط کمپانی Activision در ۴ ماه نوامبر سال جاری برای پلتفرم های PS4, Xbox One, Xbox 360, PS3, PC و Wii U منتشر خواهد شد.

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *