برای اولین بار عنوان Assassin’s Creed توسط Ubisoft Montreal ساخته نخواهد شد

p3175_ins_creed.jpg

یکی از بازی های بسیار پر طرفدار استدیوی یوبی سافت عنوان Assassin’s Creed است که معمولا به صورت سالیانه عرضه میشود . تا کنون نسخه های زیادی از این بازی منتشر شده است که معمولا هم در بیشتر مراحل موفق عمل کرده اند .نسخه ی قبلی این بازی که Black Flag نام داشت توانست لقب بهترین بازی ماجراجویی سال گذشته را به خود اختصاص دهد . تمامی این نسخه ها که از این بازی که تا کنون منتشر شده اند توسط استدیوی معروف Ubisoft Montreal ساخته شده بودند یا با همکاری مشترک این استدیو و استدیو هایی که Ubisoft Montreal مدیرت آنها را بر عهده داشت .

با همکاری موفق تمامی این استدیو ها بازی های موفق دیگری به غیر از سری بازی های Assassin’s Creed نیز تولید شد . بازی های قدرتمندی مثل Watch dogs و Far Cry . البته شایان گفتن است نسخه ی چهارم بازی Far Cry هم اکنون در دست ساخت توسط شماری از این استدیو ها با همکاری همدیگر است .

طی خبری که امروز Ubisoft منتشر کرد مشخص شد که نسخه ی بعدی بازی Assassin’s Creed که Unity یا وحدت نام دارد توسط استدیوی Ubisoft Montreal ساخته نخواهد شد و استدیوی دیگری این وظیفه را بر عهده گرفته است . نسخه ی بعدی بازی معروف Assassin’s Creed  توسط استدیوی Quebec ساخته خواهد شد که این استدیو نیز نقش موثری در ساخت بازی های دیگر استدیوی یوبی سافت داشت . یوبی سافت اعلام کرد که Ubisoft Montreal از بازی سازی کناره گیری نکرده است بلکه همچنان روی نسخه ی چهارم بازی Far Cry مشغول به کار است . در ادامه مشخص شد که نسخه هایی از بازی Assassin’s Creed که در آینده منتشر خواهند شد نیز دوباره توسط  Ubisoft Montreal ساخته خواهند شد .

 

یوبی سافت اعلام کرد که تا کنون حدود $ 28،۰۰۰،۰۰۰ روی استدیوی Quebec سرمایه گذاری کرده است که این مبلغ بدون در نظر گرفتن هزینه های جانبی اعلام شده است .همچنین این استدیو فراخوانی نیز برای جذب کسانی منتشر کرده که در کار بازی سازی و طراحی مهارت خاصی دارند و طبق آماری که تا کنون اعلام شده است حدود ۱۰۰ نفر نیز جذب کرده اند.

 

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. Arno گفت:

    امبدوارم بتونه خوب کار کنه

  2. مهرداد کرمی گفت:

    امید زیادی به این نسخه دارم امیدوارم بتونن مثل نسخه دوم شاهکار درش بیارن!ممنون بابت خبر

  3. kasra گفت:

    پس یعنی دیگه خراب میکنه
    چون فقطubisoft montrealرو بازی قشنگ کار میکنه
    ۱۰۰نففففر…فاجعست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *