بزرگترین مجوعه بازی های جهانی را برای خود خریداری کنید | قیمتی بیش از ۵۰۰۰۰ دلار !!

worlds_biggest_game_collection

 

Michael Thommason ، شخصیتی که تا کنون به ندرت نام او را در سایت های بزرگ خبری مشاهده کرده ایم . آقای Michael Thommason ، صاحب بزرگترین مجموعه بازی های ویدیویی بر روی این سیاره یعنی زمین می باشند . همچنین این شخصیت موفق شده است ، به نام خود عظمت و شکوهی بزرگ ، با ثبت کردن آن در کتاب رکود ها یعنی کتاب بزرگ گینس بدهد . او تا این لحظه تنها شخصی هست که دارای بزرگترین مجموعه بازی های ویدیو در طول تاریخ می باشد . 

در حال حاضر آقای Michael Thommason قصد فروش این مجوعه بزرگ بازی های ویدیو را دارد ! این مجموعه را در حال حاضر در حراج قرار داده است . همچنین اولین قیمت پیشنهاد شده برای این مجموعه ، چیزی حدوده یا حتی بیش تر از ۵۰۰۰۰ دلار می باشد . همچنان آقای Michael Thommason منتظره قیمت هایی بالاتر از این هستند ! . اگر شما واقعا می خواهید ، دارای بهترین و بزرگترین مجموعه بازی های ویدیویی که تعداد آن ها بیش از ۱۱۰۰۰ هزار بازی هست ، در طول تاریخ باشید ، این فرصت برای شما پیش آمده تا از این شخصیت یعنی Michael Thommason خریداری کنید .

یکی از مهم ترین ویژگی های این مجوعه ی بزرگ این هست ، که هیچ بازی تکراری حتی یک عدد در بین بیش از ۱۱۰۰۰ بازی دیده نمی شود !!!!!! هرکس بتواند این مزایده را برنده شود می تواند ادعا کند که صاحب بزرگترین رکورد در گینس می باشد .

 

محمد عبداللهیان

هيچ کس نميتواند به عقب برگردد و از نو شروع کند اما همه مي توانیم از همين حالا شروع کنیم و پايان تازه اي بسازیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. Arno گفت:

    خر پول بوده حسابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *