به این زودی ها منتظر لیگ قهرمانان در بازی FIFA نباشید

بله، به این زودی ها منتظر حضور لیگ قهرمانان(Champions League) در سری بازی های FIFA نباشید! نسخه های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ بازی FIFA شاهد حضور لیگ قهرمانان نخواهند بود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سری بازی های PES- رقیب FIFA- هنوز هم حق استفاده لیگ قهرمانان را در خود دارد و به این زودی ها هم آن را از انحصار خود خارج نخواهد کرد.

طبق گزارش وب سایت Eurogamer، شرکت Konami برای سه سال دیگر نیز حق استفاده لیگ قهرمانان را به طور اختصاصی از UEFA برای خود خریده است. این قرارداد از بازی PES 16 شروع می گردد.

البته نباید به خاطر این مسئله زیاد Konami را مقصر دانست، زیرا شرکت EA نیز تقریباً حقوق همه چیز دیگر را به طور اختصاصی برای خود خریداری کرده است.

اولین تریلر از بازی PES 16 دیروز منتشر گردید و Neymar da Silva Santos Junior -بازیکن معروف تیم بارسلونا- را به عنوان کاور این نسخه معرفی کرد. اطلاعات کامل در مورد بازی PES 16 در همایش E3 امسال رو خواهد شد.

 

Hazhir

دنیای اینترنت را چند سال پیش شناختم، به آن علاقه مند شدم و تا به حال در چندین وب سایت گیم فعالیت کرده ام. از بازی های ویدیویی لذت می برم و به تکنولوژی روز علاقمندم و خبرنگاری در زمینه گیم و ترجمه مطالب انگلیسی را دوست دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *