به دنبال هیولا | تصاویری جدید از عنوان Evolve منتشر شد

به تازگی استدیو Turtle Rock تصاویری جدیدی از عنوان Multi Player خود یعنی Evolve منتشر کرده است که طبق گفته این استدیو همه ان ها In – Game هستند.در این تصاویر شما میتوانید چند شخصیت اصلی بازی همراه سلاح های قدرتمند و پیشرفته انها بهمراه یکی از هیولا هایی که در بازی وجود دارد که نام او Goliath میباشد را مشاهده کنید .در این بازی ۴ نفر کنترل شکارچیان و یک نفر کنترل هیولا را در دست خواهد داشت که قرار است در تاریخ نا مشخصی در سال ۲۰۱۴ برای  پلتفرم های PC  و کنسول های نسل هشتمی منتشر شود.

 

صادق خزاعی

20 سالمه..در مشهد زندگی میکنم و از 7 سالگی گیمر شدم.از 12 سالگی هم فعالیت خودمو توی نویسندگی وبسایت های گیم شروع کردم و در حال حاضر معاون سایت میهن گیم هستم. امیدوارم مطالبی که در سایت قرار میدم، مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.برای تماس با من میتونید از این نشانی استفاده کنید : sadegh@mihangame.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. Riddler گفت:

    ممنون از تصاویر . واقعا اگه از گیم پلی بازی باشه که دیوانه کننده ست . حیف که فقط مولتیه . یه چیز جالب بگم ، برای بعضی ها (!) ؛ Goliath یا اسم دیگش جالوت ، جلیات هستش که همون پهلوان غول آساى فلسطینی که حضرت داوود در نبردى تن به تن اون رو با قلابسنگ کشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *