به زودی از تاریخ انتشار Dying Light: The Following پرده برداری خواهد شد

به زودی از تاریخ انتشار بسته الحاقی Dying Light یعنی The Following پرده برداری خواهد شد البته هنوز معلوم نیست که در چه روزی این اتفاق خواهد افتاد اما احتمال می رود که در Paris Games Week این اتفاق بی افتاد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بسته الحاقی با میهن گیم همراه باشید.

سازنده عنوان Dying Light یعنی TechLand اظهار عذر خواهی کرد که نمی تواند فعلا تاریخ انتشاری برای بسته الحاقی The Following در نظر بگیرد. طی آخرین گزارشات منتشر شده، کمپانی TechLand ذکر کرده که این بستگی به ناشر این عنوان یعنی Warner Bros. دارد که چه تاریخ انتشاری برای این عنوان در نظر بگیرد.

طبق گفته های Michał Napora به زودی از تاریخ انتشار این بسته الحاقی جذاب پرده برداری خواهد شد.” به زودی ” بنابراین ممکن است در Paris Games Week از تاریخ انتشار این بسته الحاقی رونمایی شود. Dying Light: The Following جهانی به بزرگی جهان نسخه اصلی خود این عنوان خواهد داشت، هزاران شخصی سازی خودرو نیز در آن گنجانده شده و با وسایل نقلیه متنوعی روبرو خواهید بود بنابراین از این بسته الحاقی می توان به عنوان نسخه دوم این عنوان نیز یاد کرد زیرا واقعا گسترده است. منتظر اطلاعات بیشتر از این عنوان باشید.

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *