به زودی : پشتیبانی استیم از سرویس موزیک

اگر تا به حال با برنامه استیم کار کرده باشید، حتما می دانید که استیم بخش های مختلفی از جمله "Store و "Library و غیره" دارد. و اما به تازگی با توجه به گزارشات منتشر شده، به زودی قسمتی به نام "Music" نیز به این برنامه اضافه خواهد شد که شما به کمک آن می توانید در حین بازی، به موسیقی های مورد علاقه خود گوش دهید و از آن ها لذت ببرید.

این ویژگی بسیار کاربردی است چرا که دیگر نیازی نیست که شما از ALT + TAB برای بیرون رفتن از پنجره و باز کردن موسیقی بعدی مورد علاقه خود باشید! با این سرویس شما به راحتی می توانید به موسیقی های خود گوش دهید و هر زمانی که از آن خسته شدید، با فشردن Shift + Tab در داخل خود بازی مورد نظر، موسیقی خود را خاموش کنید.

نسخه بتای این سرویس، فعلا فقط برای Steam OS منتشر می شود و نسخه Desktop در آینده ای نه چندان دور برای ویندوز منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟ نگاهی به تصاویر زیر انداخته و با نظرات خود ما را همراهی کنید.

 

  

 

 

 

 

Matin Mafia

خبرنگار سابق وبسایت میهن گیم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. reza گفت:

    با سلام
    تشکر از شما گرامی
    اما یک نکته رو دوستان یادشون رفت بگن
    اینها هرگز جواب نخواهند داد
    سیستمشون یا الکی هستش یا ایرانی ها رو پشتیبانی نمی کنند من الان دو هفته هست بهشون بالاتر از ۱۵ تا پیغام دادم راجب دزدیدن آیتم های من که بالاتر از ۱۰۰ تومان پولش هست و جواب ندادند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *