بیوگرافی دلارام خسروانی

دلارام خسروانی دختر جذابی است که عکس و فیلم و کلیپ آهنگ های دلارام را میتوانید به صورت رایگان از نکس لود دریافت کنید . دلارام دختری است که خوانندگی را با مادر خود در خانه تمرین میکند و از خود فیلم میگیرد دلارام حیوانات خانگی زیادی دارد و از ان ها نیز فیلم و عکس داخل اینستاگرام میگذارد .
دلارام خسروانی در اینستاگرام خود جنجال های زیادی به پا کرده است . در همین نزدیکیا با ملیکا تهامی که همه شما ایشان را میشناسید قرار گزاشته بودند و همدیگه رو دیده بودند . دلارام از ملیکا تهامی بسیار تعریف کرده بود و با یکدیگر دوست شده اند .

آهنگ های دلارام خسروانی

دلارام خسروانی همانطوری که گفتیم در خانه آهنگ های زیادی را از خواننده های زن و مرد تمرین میکند و با یک پسر که گیتار میزند آهنگ هایشان را ضبط میکنند .

دلارام دارای زندگی متوسطی است و با خوانندگی در اینستاگرام معروف شده است . این دختر سن کمی دارد و ظاهرا با کسی نامزد نیست . دلارام با کمک مادرش آهنگ ها را تمیرن میکند و اشکالاتش را مادرش رفع میکند .
عکس های دلارام خسروانی
دلارام در اینستاگرام عکس و فیلم های جنجالی زیادی گزاشت تا بعد از مدتی سیل فحش و توهین به این دختر بیچاره شروع شود و انواع فحش و توهین در دایرکت و نظرات مشاهده میشد .

این فحش ها بخاطر آهنگ های دلارام بود که کیفیت کمی داشت و مورد انتفاد شدید قرار میگرفت .

امروزه شاید بیشتر افراد دنبال عکس های جدید دلارام خسروانی و یا آهنگ های دلارام خسروانی هستند . تای اینکه دلارام تمام فیلم های خوانندگی خود را پاک کرد . الان دلارام روزانه فیلم و عکس میدهد ولی کمتر شاهد آهنگ از ایشان هستیم .

دلارم دارای کانال تلگرامی نیز هست که در آن انواع پست ها را منتشر میکند . اینستاگرام ایشان نیز معروف است و با ایدی delaramkhosravani ثبت شده است .

جدیدا اینستاگرام دلارام خسروانی هک شده است و همه دنبال آدرس جدید اینستاگرام دلارام خسروانی هستند ولی ایشان اصلا پیجی ندارند که معرفی شده باشد و به دنبال پس گرفتن پیج اصلی اینستاگرام خود هستند که به زودی توی کانال تلگرامش اعلام خواهند کرد .

آیدی کانال تلگرام ایشان نیز همین ادرس یعنی (delaramkhosravani) میباشد . این ۲ آدرس تلگرام دلارام خسروانی و آدرس اینستاگرام دلارام خسروانی بود که برای شما گزاشتیم .

بیوگرافی دلارام خسروانی

منبع:بیوگرافی دلارام خسروانی

بیوگرافی دلارام خسروانی

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *