تاریخ انتشار بسته الحاقی Reckoning برای PS4 و PC مشخص شد

تاکنون بسته الحاقی های زیادی برای Call of Duty: Advanced Warfare به انتشار رسیده است اما سازنده بازی اینبار قصد دارد تا با عرضه بسته الحاقی Reckoning به طور کلی به این عنوان پایان دهد. زیرا کم کم در حال نزدیک شدن به زمان انتشار COD : BO3 هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

آخرین بسته الحاقی Call of Duty: Advanced Warfare یعنی Reckoning برای پلی استیشن ۴ و رایانه شحصی در سپتامبر منتشر میشود. Reckoning چهارمین و آخرین بسته الحاقی این عنوان محسوب میشود، این بسته الحاقی در ۳ سپتامبر برای season pass داران و افراد معمولی برای خرید در دسترس قرار میگیرد. Reckoning حاوی چهار مپ جدید به نام های Overload, Quarantine, Fracture, Swarm میشود.

آخرین قسمت از مد Exo Zombies یعنی Descent نیز بخشی از این بسته الحاقی به حساب می آید.  conclusion با خود یک داستان جدید به یدک میکشد. علت عرضه دیرتر این بسته الحاقی برای پلتفرم های فوق انحصاری بودن آن به مدت یک ماه برای ایکس باکس بود. حال اولین بسته الحاقی  Black Ops 3 نیز یک ماه به طور انحصاری برای پلی استیشن ۴ در دسترس قرار میگیرد.

جالب است بدانید که هدف این شرکت از عرضه این بسته های الحاقی فقط ساکت نگه داشتن بازیکنان است زیرا سرور های این عنوان اکثر اوقات سرشار از باگ هستند.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. Scarecrow گفت:

    سلام، منظورتون چیه سرورهای این بازی پر از باگه؟ چرا حرف بی منطق می زنید؟ من خودم این بازی رو انجام دادم، سروراش هیچ مشکلی ندارند، این سرعت نت لاک پشتیه ایرانه که مشکل سازه. ;-)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *