تاریخ انتشار حدودی عناوین Titanfall 2 و Battlefield 5 مشخص شد

شرکت EA تایید کرد که عنوان Titanfall 2 در بین آوریل (اردیبهشت‌ماه) سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. اگر این تاریخ انتشار دقیق بازی باشد، یعنی این‌که در هر ۳ سال یک نسخه جدید از این سری منتشر می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که Battlfield 5 در اواخر سال ۲۰۱۶ منتشر شود. در ادامه با میهن‌گیم همراه باشید.

با توجه به گزارشات، Blake Jorgensen، رئیس امور مالی شرکت EA در طی صحبت‌های تلفنی خود با وب‌سایت گیم‌اسپات اطلاعاتی را پیرامون تاریخ انتشار Titanfall 2 و Battlfield 5 منتشر کرده است. به‌نظر می‌رسد که زمان زیادی تا انتشار این عناوین باقی‌نمانده و به‌زودی ما شاهد عرضه آن‌ها به‌بازار خواهیم بود.

وی در ابتدا تایید کرد که عنوان ۲ Titanfall در سال مالی ۲۰۱۷ منتشر می‌شود. این بدان‌معناست که بازی، بین ماه‌های آوریل (اردیبهشت‌ماه) سال ۲۰۱۶ و ۳۱ مارس سال ۲۰۱۷ (جمعه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۶) منتشر خواهد شد. همچنین نسخه اول عنوان Titanfall نیز در ماه مارس منتشر شده بود.

همچنین Jorgensen در رابطه با تاریخ انتشار عنوان ۵ Battlefield گفت:

” شما بهتر است فرض کنید که Battlefield 5 در نیمه سوم سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد. زمانی که به‌طور کامل برروی آن تمرکز داشته باشیم.”

این بدان‌معناست که بازی در اواخر سال ۲۰۱۶ منتشر می‌شود زیرا ۳ ماه جولای الی سپتامبر زمانی است که اکثر عناوین ورزشی این شرکت منتشر شده‌اند.

همچنین عنوان Mass Effect Andromeda نیز برای عرضه در اواخر ۲۰۱۶ تایید شده است؛ اگرچه ما این موضوع را از همان ابتدای زمان معرفی بازی در E3 سال ۲۰۱۵ می‌دانستیم. انتظار می‌رود که هر سه این عناوین برای پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 منتشر شوند.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. بازی battlefield hardline تقریبا هر نوع بتلفیلدی رو از چشمم انداخت
    ولی امیدوارم BF5 جبران کنه که حتما میکنه
    مولتی BF4 که خیلی عالی بود و هست
    Titanfall هم فرصت نشد بازی کنیم اما دوس دارم نسخه دوم بخش campaign آفلاین هم داشته باشه
    ممنون بابت خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *