تاریخ انتشار قسمت اول BioShock Infinite: Burial at Sea مشخص شد

بعد از آنکه کمپانی ۲K Games یک DLC جدید برای بازی BioShock:Infinite معرفی کرد حال این کمپانی تاریخ انتشار اولین قسمت این DLC را که به نام Burial At Sea معروف شده،معرفی کرد.برای اطلاعات بیشتر و همچنین تاریخ انتشار میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امروز در یک کنفرانس خبری،سازنده ی این عنوان اعلام کرد که قسمت اول این DLC در تاریخ ۱۲ نوامبر برای پلتفرم های PC,Xbox 360 و PS3 منتشر خواهد شد.قیمت آن نیز برای آنهایی که Season Pass این بازی را دریافت کردند ۹.۹۹ یورو و برای غیره ۱۵.۹۹ یورو خواهد بود.

آقای Ken Levine کارگردان خلاق این عنوان نیز گفتند:

این یک نامه ی عاشقانه به طرفداران است ولی این یک شروع برای یک داستانی است که به گیمر ها یک چشم انداز جدید در رابطه سری Bioshock میدهد.با Burial At Sea،ما یک Rapture نه از دنیای Bioshock و یا حتی Bioshock:Infinite ساختیم چرا که ما آنرا از اول ساختیم.

حالا سازنده ی این بازی یعنی Irrational Games در حال ساخت قسمت دوم BioShock Infinite: Burial at Sea است که به شما اجازه میدهد برای اولین بار کنترل الیزابت را بدست بگیرید.همچنین این قسمت قرار است دارای مکانیک ها جدیدی در گیم پلی و دارای مخفیکاری باشد.

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. مرسی از سایت خوبتون و مطالب یه روزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *