تاریخ انتشار نسخه ی Wii U بازی Watch Dogs برای پاییز ۲۰۱۴ لیست شد

یکی از Easter Egg  های بسیار جالب بازی Watch Dogs مشخص شد  | www.MihanGame.com

بدون شک یکی از بازی های مورد انتظاری که هر گیمر انتظار آنرا میکشد عنوان Watch Dogs است که از وقتی معرفی شده است تا کنون چند باری تاخیر خورده است . بنا به گفته های استدیوی سازنده بازی  یعنی یوبی سافت این تاخیر ها به بازی کمک زیادی میکنند و باعث پیشرفت بسیار زیاد بازی میشود . همچنین این بازی قرار است برای کنسول های نسل هفتم و هشتم و Pc منتشر شود . یکی از مسائلی که همیشه روی پلتفرم های بازی مورد بحث بوده تاریخ انتشار نسخه ی Wii U بازی بود که همچنان معلق بود . 

ولی امروز طی لیستی که آمریکای شمالی در U Play منتشر کرد تاریخ انتشار نسخه ی Wii U این بازی مشخص شد . بازی قرار است در پائیز سال ۲۰۱۴ برای کنسول Wii U منتشر شود . شایان گفتن است که این تاریخ فقط لیست شده است و هیچ گونه تائید رسمی صورت نگرفته است . یعنی امکان اینکه نسخه ی Wii U این بازی همراه با نسخه های Xbox one ,    Xbox 360 , Ps3 , PS4 و رایانه های شخصی منتشر شود هم زیاد است . نسخه های کنسول های نسل هفتم و هشتم و همچنین Pc بازی در تاریخ ۲۷ می سال ۲۰۱۴ که مصادف است با ۶ خرداد سال ۱۳۹۳ منتشر خواهند شد .

نظر شما راجع به بازی Watch Dogs چیست ؟

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. مهدی مجد گفت:

    خوبه باز ! ننداختن ۲۰۱۵

  2. سید عباس برسی زاده گفت:

    خوشبحال اونایی که این کنسول دستی رو دارن.واقعا عالیه.
    حالا خوبه ننداختن ۲۰۱۵

  3. Hooman گفت:

    #توجه#خیلی مهم#
    سایت assassins creed wikia یه رای گیری بزرگ گذشته که :داستان بازی را پس از Assassin’s Creed: Unityدر کدام کشور یا امپراطوری بسازند
    اولین گزینه این لیست طولانی نام امپراطوری خشایار شاه بزرگ ‘King Xerxes ‘Persian Empire آورده شده اما نکته بد ماجرا اینه که فاصله اون با دیگر تمدن ها هم خیلی کمه!
    به این ترتیب از همه ی دوستان درخواست دارم که به سایت Assassin’s Creed Wikia برین و به ‘King Xerxes ‘Persian Empire رای بدین کمتر از ۲۰ ثانیه طول میکشه!
    http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Assassin%27s_Creed_Wiki
    و از سایت درخواست دارم که اطلاع رسانی کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *