تاریخ انتشار نسخه Wii U عنوان Space Hulk مشخص شد

عنوان Space Hulk در سال ۲۰۱۳ برای PC منتشر شده است و حال برگشته تا در سال ۲۰۱۵ دوباره رقیبان را به جنگ دعوت کند. البته اینبار با نسخه های PlayStation 3، Vita و Wii U وارد صحنه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

نسخه PlayStation 3 و Vita این هفته منتشر خواهد شد، اما متاسفانه دارندگان Wii U باید کمی بیشتر برای تجربه عنوان Space Hulk صبر کنند. Space Hulk ابتدا برای PC در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و قرار شد تا نسخه Wii U این عنوان نیز ساخته شود و در زمانی در می ۲۰۱۵ به انتشار برسد. حال Nintendo Life اعلام کرد که نسخه Wii U این عنوان در کریسمس به انتشار خواهد رسید.

این واقعا تاسف آور است اما به هر حال بعد از کنسل شدن نسخه Wii U حال باز خوب است که بالاخره این نسخه منتشر خواهد شد. جالب است بدانید که کمپانی سازنده این عنوان یعنی Full Control امسال خبر از کنسل کردن ساخت این عنوان می داد اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد. جدیدترین ساخته این کمپانی عنوان Jagged Alliance: Flashback بود که در سال ۲۰۱۴ برای PC, Mac و Linux منتشر شد و متا آن نیز ۲.۵/۵ بود بنابراین این عنوان متوسط بود و نتوانست نام این کمپانی را بر سر زبان ها بی اندازد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *