ترس را با تمام وجود احساس کنید! | پیش نمایش بازی The Evil Within

Shinji Mikami ! با شنیدن این اسم به یاد چه چیزی می افتید ؟! ترس ؟! وحشت ؟! و یا ترس و وحشت و جنون ؟! دقیقا همینه … شینجی میکامی هم دقیقا با ساختن سبکی متفاوت از Resident Evil نشان داده که به  دنبال همین القاب می گردد. حالا از این ها هم که بگذریم ، وی در حال حاضر در حال کار بر روی عنوان جدیدی که سبکش SH است ، می باشد.همچنین برای دانلود اولین تریلر از گیم پلی بازی نیز میتوانید به این لینک مراجعه کنید.

the-evil-within-wallpaper-artwork-1

مغز متفکر بازی های Resident Evil دوباره به صحنه آمده تا ترس و وحشت را در دل گیمر ها بیندازد. میکامی در مصاحبه با مجله ی Famitsu گفته است که :

در حال حاضر بازی های سبک SH یا Survival Horror در معنای واقعی دیگر وجود ندارند. چرا که سازندگان این بازی های بیشتر سعی کرده اند که این سبک بازی را به سمت اکشن بکشند. ولی ما با ساخت این بازی جلوی آن ها را خواهیم گرفت.

همچنین وی افزود :

این بازی ترس و وحشت خالص است ! ما با ساخت این بازی دوباره به سبک SH معنا خواهیم بخشید …

اما شروع این بازی از همه پیچیده تر است. یک کارگاه به نام Sebastian Castelanos به همراه همکارانش Joseph Oda و Julie Kidman برای رسیدگی به یک پرونده ی قتل ، وارد یک شهر می شوند به به یک تیمارستان می روند. اما وقتی می رسند میبینند که پارکینگ تیمارستان پر است از ماشین های پلیس ولی کسی در آن ها نیست !!

Sebasrian به همراه همکارانش به یک تیمارستان برای رسیدگی به یک قتل می روند ...

Sebastian به همراه همکارانش به یک تیمارستان برای رسیدگی به یک قتل می روند …

پس از کمی جست و جو سپس ان ها جنازه ی دیگر پلیس ها را پیدا می کنند. محوطه ی تیمارستان بسیار وحشت ناک است و وقتی سباستین وارد ان می شود ، با کلی جنازه ی پلیس ها و دکتر ها رو برو میشود.

AsylumUnderground_05_forSite

Village_02_forSite

اولین چیزی که هر کسی متوجه می شود ، فضای جنون آمیز تیمارستان است. در ادامه دو دوست دیگر سباستین به قتل می رسند و خود او هم با یک ضربه بی هوش می شود. وقتی به هوش می اید ، خود را آویزان از یک نگه دانده ی گوشت و در یک مکان تاریک و پر از خون پیدا می کند. وی میبیند که دیگر نیز مانند وی از این نگه دارنده ها آویزان شده اند. یک لحظه خود را به جای سباستین بزارید !! چه حسی به شما دست خواهد داد ؟! بدون شک حس ضعف و نا امیدی و مرگ !

Village_03_forSite

ناگهان یک غول سیاه می اید و سباستین را به مکانی مرموز می برد. سباستین حالا در حال حمل شدن توسط یک غول بی شاخ و دم است ! به نظر شما چه حسی خواهد داشت ؟! دیگه نه از دوستان پلیسش خبری هست و نه از کمک !! در واقع بازی به گونه ای به نصویر کشیده می شود که گیمر در نقش سباستین چنان فرو می رود که انگار خود او در حال تحمل این سختی هاست.

وقتی هم که به طور ناگهانی سباستین زنگ خطر را به صدا در می آورد ، تعداد زیادی قصاب به وسیله ی مورد علاقه ی میکامی یعنی اره برقی به سرتغ وی می آیند. پس وقتی دستانتان بسته است و هیچ وسیله ی دفاعی ندارید ، تنها راه فرار است !! فرار !

Village_Torch_forSite

سباستین هراسان به سمت یک آسانسور می رود و فکر می کند که دیگر همه چی تمام شده و این دیگر پایان داستان است. ولی بازی تازه شروع می شود !! ناگهان دیوار ها شروع به لرزش می کنند و راهی جز فرار نمی ماند. پس وی به بیرون تیمارستان فرار می کند.

AsylumUnderground_02_forSite

AsylumUnderground_03_forSite

وقتی به بیرون تیمارستان می رود تازه ، بازی شروع می شود و این جا تازه اول بد بختی های اوست !! وی هراسان به سمت یک خانه ی روستایی می دود. ولی هنوز نیز موقعیت او ناکجا آباد است و معلوم نیست در کجا قرار دارد.

میکامی در مورد روستا قول داده است که مثل همان تیمارستان باشد ولی در ابعاد بزرگتر. وی در این مورد این چنین می گوید :

در تمام طول بازی، ما دو نوع کلی از فضاهارا داریم: فضاهای باز و فضاهای بسته. البته در مورد فضاهای باز، موارد ویژه ای در نظر گرفته شده است. در اصل ایده اصلی ما برای فضاهای بزرگ این است که بازیباز، در جریان یک موج قرار بگیرد. موجی از ترس، تنش و هیجان که به وی می‌گوید اگر آن در را باز کند، ممکن از سته ای از دشمنان به وی حمله کنند و یا اگر از آن راه برود، ممکن است به کلی از هدف ماموریت دور شود. در واقع ما آنقدر این چرخه را تکرار می‌کنیم، تا بازیباز بخوبی متوجه شود در چه مواقعی، باید منتظر دشمنان باشد. اما نکته جالب، استفاده از این ذهنیت بر علیه بازیباز است. به طوری که ما دشمنان را در جاهایی قرار می‌دهیم، که کسی حتی انتظارش را هم ندارد.

اما در آخر، شینجی میکامی، می‌گوید:

اگر بعد از انتشار بازی، فردی به من بگوید، من از بازی کردن این عنوان می‌ترسم و حتی از ترسش به سراغ آن نمی‌روم، آن موقع است که لبخند رضایت را برروی لب های من خواهید دید!

عنوان The Evil Within که یک عنوان در ژانر survival horror است، در سال ۲۰۱۴ و در تاریخی نا معلوم، برای پلتفرم های xbox 360 ,PC و PS3 و همچنین کنسول های نسل بعد، عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره ی این بازی چیه !؟

آریـن

سلام دوستان من آرین هستم . 2-3 سالی هست به طور حرفه ای تو کار سایت هستم . امیدوارم مطالبی رو که میگذارم بپسندید . نظر فراموش نشه ... نظرات شما باعث دلگرمی ماست .

شما ممکن است این را هم بپسندید

۸ پاسخ‌ها

  1. mehrdad گفت:

    عالیه من یکی از طرفدارای رزیدنت اویلم این نسخه دیوونه کنندس امیدوارم حدسم درست باشه. مرسی

    • صادق گفت:

      این یکی از نسخه های رزیدنت اویل نیست بلکه عنوان جدید سازنده سری بازیهای رزدینت اویل هست و سبک بازیش هم مثل رزیدنت میباشد و طبق تصاویر و تریلرها بسیار ترسناک تر نیز میباشد .ممنون از نظرت

    • Mr.Game Baz گفت:

      ممنون دوستان از نظراتتون باز هم به ما سر بزنید …
      خودم که خیلی حال کردم. دیگه واقعا ترسناکه :skeleton: …

  2. aine frosh گفت:

    اخخخ
    چقد کثیف کاریه :chic: :-/ :-/ :dazed:

  3. سید گفت:

    سلام،ببخشید من اصلا حواسم نبود،واقعا که کارم اشتباه بود!کارم اخلاقی نبود! بازهم معذرت می خوام.
    فقط یه سوال:اگه منبع رو ذکرکنم شما مشکلی ندارین؟
    اگه مشکلی نداریدلطفا توقسمت نظرات سایتم بگید،واگرمشکل داشتید هم بگید که من مطالب رو حذف کنم.

  4. مجتبی گفت:

    سلام بعد از انجام این باز دچار درد از ناحیه قلب و معده شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *