تریلرهای جدید و برتر ماه | بخش ویژه میهن گیم

با سلام خدمت کاربران فهیم وب سایت میهن گیم،امروز با مطلب جدیدی در "بخش ویژه" سایت میهن گیم همراه شما عزیزان هستیم. اوّلین بخش ویژه ی سایت،دانلود بازی Rayman Legends برای هر سه پلتفرم Xbox 360,PS3,PC بود که نسخه ی PC این عنوان به زودی و به صورت Black Box در سایت قرار می گیره. حال در دومین بخش ویژه ی میهن گیم،شما عزیزان را به دانلود مجموعه ای از تریلرهای جدید و برتر بازی های رایانه ای دعوت می کنیم

در این ماه شاهد بازی های بسیاری بودیم که نمرات بالائی را توسط سایت های برتر بدست آوردند و سایت میهن گیم نیز تلاش کرد تا تمامی این بازی ها را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهد و نسخه ی Black Box این عنوان ها نیز بزودی در سایت قرار می گیرند. هم چنین در این ماه تریلرهای بسیاری از بازی های ویدئویی منتشر شد. شما می توانید ویدئوهای برتر این ماه را از سایت میهن گیم دانلود نمایید.

 

Lunch Trailer عنوان Rayman Legends

دیگر همه ی شما عنوان Rayman Legends را می شناسید،عنوانی که در سبک Platform و توسط Ubisoft ساخته و منتشر شده است. اوّلین مطلب از "بخش ویژه" سایت میهن گیم نیز به این بازی بسیار زیبا اختصاص داده شد و شما این بازی را برای هر سه پلتفرم PS3,Xbox 360 مشاهده کردید و نسخه ی PC نیز به زودی در سایت قرار می گیرد. حال شما می توانید Lunch Trailer این عنوان را دانلود نمایید.

دانلود تریلر با کیفیت بالا – لینک مستقیم – حجم ۴۰ مگابایت

 

تریلرهای Lego Marvel Super Heroes

حتما تا به حال اسم بازی LEGO   به گوش شما خورده است و از بازی کردن این بازی ها لذت کامل را برده اید.این عنوان بسیار زیبا که از سوی شرکت    TT Gameدر سبک ماجراجوی و اکشن تولید میشود توانسه است به یکی از پر فروشترین بازی های دنیای گیم تبدیل شود.اکنون شرکت سازنده ی این بازی تصمیم گرفته است نسخه ی جدید این بازی را با عنوان  Lego Marvel Super Heroes منتشر کند ولی این بار سازنده این شرکت تصمیم گرفته است شخصیت های قهرمانان مانند:Spiderman,Superman,Batman  وحتی   DEADPOOLو هزاران شخصیت قهرمان دیگر را در این عنوان به کار ببرد. شما می توانید تریلرهای این عنوان را دانلود نمایید.

دانلود تریلر Stan Lee با کیفیت بالا – لینک مستقیم – حجم ۲۵ مگابایت

دانلود تریلر Walkthrough 01 Asgard با کیفیت بالا – لینک مستقیم – حجم 140 مگابایت

 

تریلرهای عنوان Xcom:Enemy Within

عنوان Xcom:Enemy Within یک پک توسعه دهنده برای عنوان Xcom:Enemy Unknown است که برنامه ریزی شده تا در ۱۲ نوامبر سال ۲۰۱۳ منتشر شود. شما می توانید تریلرهای Xcom:Enemy Within را دانلود نمایید.

دانلود تریلر Warm Chines با کیفیت بالا – لینک مستقیم – حجم ۳۰ مگابایت

دانلود تریلر Walkthrough با کیفیت بالا – لینک مستقیم – حجم ۱۴۰ مگابایت

 

 

 

نقد و برّرسی ویدئویی Dishonored Brigmore Witches

حتماً همه ی شما عنوان Dishonored را می شناسید،بازی اکشن ماجراجویی که امسال به برترین بازی اکشن ماجراجویی تبدیل شد. سازنده آن یعنی شرکت Bethesda حال DLC هایی از این بازی را منتشر کرده است. دومین DLC این عنوان با نام The Brigmore Witches چندی پیش منتشر شد. شما می توانید نقد ویدئویی این عنوان را که توسط Gametrailers صورت گرفته است،دانلود نمایید.

دانلود تریلر با کیفیت بالا – لینک مستقیم – حجم ۱۰۰ مگابایت

 

نقد ویدیوی عنوان Rayman Legends

دیگر همه ی شما عنوان Rayman Legends را می شناسید،عنوانی که در سبک Platform و توسط Ubisoft ساخته و منتشر شده است. اوّلین مطلب از "بخش ویژه" سایت میهن گیم نیز به این بازی بسیار زیبا اختصاص داده شد. حال شما می توانید نقد ویدئویی این عنوان را که توسط Gametrailers انجام شده،دانلود نمایید.

دانلود تریلر با کیفیت بالا – لینک مستقیم – حجم ۱۵۰ مگابایت

 

نقد ویدئویی عنوان Saints Row IV

بازی Saints Row IV یک عنوان در سبک Action-Adventure و Open World است که چندی پیش منتشر شد. نسخه ی کامل و نسخه ی کم حجم KaOs این بازی نیز در سایت میهن گیم قرار گرفت. شما می توانید نقد ویدوئویی این بازی را که توسط Gametrailers انجام شده است،دانلود نمایید.

دانلود تریلر با کیفیت بالا – لینک مستقیم – حجم ۱۵۰ مگابایت

 

نقد و بررسی ویدئویی عنوان Killer Is Dead

حدود ۱ ماه پیش استدیو ژاپنی Grasshopper بازی جدیدی به نام  Killer is Dead را منتشر کرده است که با نمره های بسیار قابل توجه و خوبی که از مجله ی Famitsu گرفته است (۳۵ از ۴۰) توانسته نظر بسیاری از گیمر ها را در سبک سوم شخص اکشن به سوی خود جلب کند. شما می توانید این نقد و بررسی ویدئویی را دانلود نمایید.

دانلود تریلر با کیفیت بالا – لینک مستقیم – حجم ۹۰ مگابایت

 

نقد و بررسی ویدئویی بازی Disney Infinity

بازی Disney Infinity یک بازی در سبک اکشن ماجراجویی است که توسط Avalanche Software ساخته و توسط Disney Interactive Studios منتشر شده است. این بازی اکشن ماجراجویی Open World است و داستان بازی را بازیکن هدایت می کند. این بازی در تاریخ ۱۸ الی ۲۳ آگوست ۲۰۱۳ برای کنسول های Ps3,Xbox 360,Wii,WiiU,3DS منتشر شده است. شما می توانید نقد ویدئویی این عنوان را دانلود نمایید.

دانلود تریلر با کیفیت بالا – لینک مستقیم – حجم ۱۳۰ مگابایت

 

نقد و بررسی ویدئویی عنوان The Bureau Xcom Declassified

بازی The BUREAU: XCOM Declassified یک عنوان شوتر است. در ابتدا این عنوان با نام XCOM معرّفی شد،ولی بعد ها این نام تغییر یافت و در تاریخ ۲۰ آگوست ۲۰۱۳ منتشر شد. شما می توانید نقد و بررسی ویدئویی این عنوان را دانلود نمایید.

دانلود بازی The BUREAU:XCOM Declassified برای PC | www.MihanGame.com

دانلود تریلر با کیفیت بالا – لینک مستقیم – حجم ۱۴۰ مگابایت

 

دومین مطلب از "بخش ویژه" سایت میهن گیم – تریلرهای جدید و برتر ماه

شهریور ۱۳۹۲

 

منتظر نظرات،پیشنهادات و انتقادات شما دوستان عزیز هستیم.

سیاوش تنها

بنده سیاوش تنها هستم از تابستون هست که توی میهن کار میکنم ساکن شهر تهران هستم و 16 سالمه

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. میلاد جهاندار گفت:

    همه خوب بودن. :yes:

  2. صادق گفت:

    بخش جالبی هست.ادامه بده :yes:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *