تریلر جدید Just Cause 3 منتشر شد | شناخت بهتر ریکو

تریلر جدید بازی هیجان انگیر Just Cause منتشر شد. این تریلر به معرفی شخصیت ریکو و توضیحات درباره شخصیت و خصوصیات او می پردازد. برای مشاهده تریلر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

در این تریلر، سازندگان بازی شرکت Avalanche  به صحبت درباره بازی Just Cause 3 و به خصوص شخصیت ریکو می پردازند. ریکو رودریگز (Rico Rodriguez) شخصیت اصلی سری بازی های Just Cause می باشد که دارای شخصیتی ستیزه جو و رهبر است؛ او همیشه در مقابل ظلم و ستم می ایستد و با آن مبارزه می کند. در نسخه سوم Just Cause، او علیه حکومت ظالمانه Di Ravello در شهری مدیترانه‌ای می ایستد و خواهان انقلاب است.

این ویدئو هم چنین به ما نشان می دهد که چطور ریکو با wingsuit -لباس مخصوص پرواز- کار می کند و نحوه کار قلاب او را به ما نشان می دهد.

شما را دعوت به دیدن تریلر منتشر شده می کنیم.

[aparat id=”f4aw9″]

دانلود تریلر

بازی Just Cause 3 توسط شرکت Avalanche ساخته می شود به احتمال زیاد در کریسمس امسال برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. این عنوان در سبک اکشن ماجرایی قرار دارد و گیم پلی آن با دوربین سوم شخص می باشد. در این بازی شما هم چنین کنترل شخصیت ریکو را در دست خواهید داشت.

Hazhir

دنیای اینترنت را چند سال پیش شناختم، به آن علاقه مند شدم و تا به حال در چندین وب سایت گیم فعالیت کرده ام. از بازی های ویدیویی لذت می برم و به تکنولوژی روز علاقمندم و خبرنگاری در زمینه گیم و ترجمه مطالب انگلیسی را دوست دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *