تریلر های برتر و پر طرفدار ماه | بر اساس رتبه بندی میهن گیم | بخش ویژه میهن گیم

با سلام به خدمت تمام کاربران خوب وفهیم وب سایت میهن گیم همانطور که میدانید بازی های بسیار زیادی قرار است در سال جاری برای پلیتفرم های مختلف عرضه شود و بعضی از این بازی ها نیز در تابستان امسال منتشر شده اند همچنین قطعا این بازی ها با تریلر هایی همراه بوده اند که ما دراین پست برای شما عزیزان ۱۰ تریلر برتر این ماه را بر اساس رتبه بندی آماده کرده ایم که امیدوارم مورد پذیرشتون قرارگرفته باشد. پس با ما همراه باشید در مطلبی دیگر در بخش ویژه میهن گیم. برای دیدن ادامه متن و دانلود تریلر ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

۱– تریلری از بازی The Witcher 3: Wild Hunt

به احتمال زیاد با سری بازی های Wither آشنایی لازم را دارید.این عنوان که یک عنوان سوم شخص و Open World  میباشد توانسته با جلب بسیاری از طرفداران سبک نقش آفرینی نمرات بسیار خوبی را از سایت های مطرح جهان از آن خود کند.حال شرکت سازنده ی این بازی یعنی CD Porject Red تصمیم گرفته است که نسخه ی جدید این بازی را با عنوان The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ February 5, 2013 برای کنسول های نسل بعد یعنی Xbox One,PS3 و همچنین PC عرضه کند.حال شما میتوانید تریلری از بخش مبارزه این بازی را در ادامه دانلود ومشاهده نمایید.

دانلود تریلر با کیفیت پایین – لینک مستقیم – با حجم ۱۲ مگابایت

دانلود تریلر با کیفیت HD – لینک مستقیم – حجم ۵۰ مگابایت

 

۲ – با تریلری از بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag به عمق اقیانوس ها و دریاها بروید!

فکر نکنم دیگه نیازی به توضیح باشد حتما با سری بازی های Assassin’s Creed آشنیایی لازم را دارید.این عنوان سوم شخص و Open World تا به حال توانسته با گیم پلی روان , گرافیک بسیار خوب نسبت به رقیبان خود ونمره های بسیار درخشان  از منابع های مطرح جهان به یکی از برترین و پر فروش ترین بازی های دنیای گیم تبدیل شود.حال Ubisoft تصمیم گرفته است که نسخه ی جدیدی از سری  Assassin’s Creed یعنی عنوان Assassin’s Creed IV: Black Flag  در تاریخ October 29, 2013 برای پلیتفرم های PC,Xbox 360,PS3 عرضه کند. از نکات جالبی که ما در این تریلر کامل از گیم پلی این بازی مشاهده میکنیم نحوه ی شکار کوسه و پیدا کردن گنج میباشد.هم اکنون شما عزیزان میتوانید ابن تریلر را با سه کیفیت در ادامه دانلود ومشاهده نمایید.

دانلود تریلر با کیفیت HD – با لینک مستقیم – با حجم ۲۰۰ مگابایت 

دانلود تریلر با کیفیت Full HD با لینک مستقیم – حجم۵۰۰ مگابایت 

 

۳– با تریلری ۱۴ دقیقه ای از عنوان Wath Dogs  همراه باشید

قطعا با بازی Wath Dogs آشنایی لازم را دارید.این عنوان بسیار جذاب و Open World که در سبک  action-adventure ابتدا در E3 2012 معرفی شد و تنها با نمایش صحنه هایی از خودش توانست نظر بسیاری از منتقدین وکارشناسان را بدست بیاورد.این عنوان قرار است در ۱۹ نوامبر سال ۲۰۱۳ برای پلیتفرم های Xbox 360,PS3 ,PC از سوی استدیو  Ubisoft Montreal منتشر شود.البته نسخه ی Xbox One و PS4 این بازی نیز در راه است.

دانلود تریلر با کیفیت پایین – با لینک مستقیم – حجم ۸۰ مگابایت

دانلود تریلر با کیفیت HD – با لینک مستقیم – حجم ۳۰۰ مگابایت

دانلود تریلر با کیفیت پایین –  با لینک مستقیم  حجم ۸۰ مگابایت

 

۴– تریلری از گیم پلی  بازی Stronghold Crusader II (جنگ های صلیبی)

اگر اهل بازی استراتژیک هستید به احتمال زیاد با سری بازی های جنگ های صلیبی آشنایی دارید.این عنوان استراتژیک که آخرین نسخه ی آن حدود شش سال پیش با غوغایی که در دنیای گیم بر پا کرده بود توانست علاوه بر  کسب نمرات عالی از منتقدان برتر جهان, از بسیاری از رقیبان خود در این سبک پیشی بگیرد.اکنون استدیو سازنده این بازی یعنی Firefly تصمیم گرفته است نسخه ی دوم این بازی به نام Stronghold Crusader II با گرافیک خیلی بهتر و امکانات بیشتر در سال ۲۰۱۴  منتشر کند.حال شما عزیزان میتوانید تریلر این عنوان را در ادامه با دو کیفیت دانلود ومشاهده نمایید.

دانلود تریلر با کیفیت پایین -لینک مستقیم – با حجم ۱۳٫۹۸ مگابایت 

دانلود کیفیت بالا – لینک مستقیم – با حجم ۵۵٫۴۰مگابایت 

 

۵– با تریلری از عنوان WWE 2K14 محو مسابقات کشتی کج بشوید !

تریلر جدید بازی WWE 2K14 منتشر شد.

wwe 2k14 عنوانیست اکشن و ورزشی از سوی  2K Sports که بسیاری از طرفداران دنیای کشتی کج را با این بازی مجذوب و متحیر به خود کرده است.این عنوان اکشن قرار است برای پلیتفرم های Xbox 360, PS3 در   October 29, 2013 در شمال آمریکا و در November 1 در اروپا برای کنسول های Xbox 360. PS3 عرضه شود. هم اکنون شما عزیزان میتوانید تریلر بسیار زیبا از این عنوان را در ادامه دانلود ومشاهده نمایید.

دانلود کیفیت بالا – با لینک مستقیم -با حجم ۳۰٫۸ مگابایت

دانلود کیفیت پایین- با لینک مستقیم – با حجم 7.21 مگابایت

 

۶– تریلری از گیم پلی عنوان  Tom Clancy’s The Division 

تریلری جدید از گیم پلی عنوان Tom Clancy’s The Division

 Tom Clancy’s The Division عنوانیست MMO و آنلاین در سبک اکشن سوم شخص که از سوی Ubisoft برای کنسول های نسل بعد یعنی Xbox One,PS4 تایید شده بود  اما این شرکت این بازی را برای Pc تایید نکرده بود اما با اصرار علاقه مندان به این بازی Ubisoft این بازی را برای PC نیز تایید کرد و به پیشنهاد کاربران خود احترام کامل گذاشت.این عنوان قرار است در تاریخ   ۳۱ DEC سال ۲۰۱۴ برای این پلیتفرم ها انتشار داده شود. حال شما عزیزان میتوانید تریلر این عنوان محبوب را در ادامه دانلود ومشاهده نمایید.

لینک دانلود کیفیت SD- با لینک مستقیم -حجم ۴ مگابایت 

لینک دانلود کیفیت HD -با  لینک مستقیم -حجم ۱۸مگابایت 

 

۷–  با تریلری از گیم پلی عنوان Ryse: Son of Rome به روم باستان بروید!

تریلری کامل از  گیم پلی بازی Ryse: Son of Rome

Ryse: Son of Rome  عنوانی است در سبک سوم شخص واکشن از سوی استدیو Crytek وقرار است به طور انحصاری برای کنسول نسل بعد شرکت Microsoft  یعنی Xbox one در نوامبر ۲۰۱۳  منتشر شود.از ویژگی های برجسته ای که  از این عنوان در این تریلر مشاهده میشود میتوان به مشاهده گیم پلی کامل این بازی و نحوه ی مبارزات در این عنوان پرداخت حال شما عزیزان میتوانید تریلر زیبا و کامل از بخش گیم پلی این بازی را در ادامه دانلود ومشاهده نمایید.

لینک دانلود کیفیت معمولی با حجم ۲۷ MB

 

۸– تلخی جامعه امروزی || جدید ترین تریلر منتشر شده از GTA V

بالاخره تریلر جدید و رسمی بازی GTA V توسط راک استار انتشار داده شد+تریلر با سه کیفیت

فکر نکنم دیگه این عنوان نیازی به توضیح داشته باشد.قطعا شما با بازی GTA V آشنایی دارید این بازی که یک عنوان سوم شخص و Open world  میباشد با گرافیک بسیار عالی , داستان چالش برانگیز و گیم پلی روان توانسته نظر بسیاری از کارشناسان ومنتقدان را به سوی خویش جلب کند.این عنوان برای پلیتفرم Xbox 360, PS3 لیک شده است که شما میتوانید از طریق این لینک نسخه ی لیک شده ی این بازی را برای Xbox 360 دانلود کنید.هم اکنون شما عزیزان را به دانلود ومشاهده این تریلر از بخش داستانی این بازی با سه کیفیت دعوت میکنم.

دانلود کیفیت پایین- لینک مستقیم – با حجم ۴٫۹۸ مگابایت

دانلود کیفیت HD- لینک مستقیم – با حجم ۲۷٫۴۳مگابایت  

دانلود کیفیتFull HD  -لینک مستقیم – با حجم ۴۴٫۶۰ مگابایت 

 

۹– با تریلری از عنوان  Call of Duty Ghosts با جنگ تن به تن همراه باشید!

Call of Duty Ghosts عنوانیست از سوی شرکت Activision در سبک شوتر اول شخص که با گرافیک چشم نواز و گیم پلی بسیار خوبی که داشته است توانسته دیگر رقیبان خود را در این سبک شکست دهد و خود را به مقام های رفیع برساند.این عنوان قرار است برای کنسول های  نسل فعلی(PS3 , Xbox 360) و همچنین PC  در تاریخ ۵ نوامبر و نسل بعدی عرضه شود.هم اکنون میتوانید تریلر این بازی را با سه کیفیت در ادامه دانلود کنید.

دانلود تریلر با کیفیت پایین – حجم ۱۳ مگابایت

دانلود تریلر با کیفیت HD – حجم ۵۵ مگابایت

دانلود تریلر با کیفیت Full HD – حجم ۱۳۰ مگابایت

 

۱۰– با تریلری از  Need for Speed: Rivals سرعت واقعی را حس کنید !

با تریلر جدید از Need for Speed: Rivals به عمق سرعت پی ببرید!|تریلر با سه کیفیت

به تازگی تریلری جدید از بخش گیم پلی عنوان محبوب Need for Speed: Rivals در فضای مجازی اینترنت منتشرشده است.این عنوان ریسینگ قرار است در تاریخ November 21, 2013 برای پلیتفرم های PC,Xbox 360,PS3 عرضه شود البته نسخه ی Xbox One و PS4 این بازی نیز در راه است.حال شما عزیزان را به دانلود این تریلر در ادامه دعوت میکنم.

لینک دانلود تریلر با کیفیت پایین –لینک مستقیم – با حجم ۸ مگابایت

لینک دانلود تریلر با کیفیت HD –لینک مستقیم- با حجم ۳۶ مگابایت

لینک دانلود تریلر با کیفیت Full HD – لینک مستقیم -با حجم ۷۰ مگابایت

 

منتظر نظرات،پیشنهادات و انتقادات شما دوستان عزیز هستیم.

 

سیاوش تنها

بنده سیاوش تنها هستم از تابستون هست که توی میهن کار میکنم ساکن شهر تهران هستم و 16 سالمه

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *