تریلر های کنفرانس Bethesda در همایش E3 2015

همایش E3 امسال با کنفرانس شرکت بتسدا (Bethesda) آغاز گردید. این شرکت با وجود اینکه برای اولین بار در این همایش شرکت کرده بود، کنفرانس خوبی داشت و چند بازی عالی و بسیار هیجان انگیز را معرفی کرد و تریلر های آن ها را به نمایش گذاشت. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کنفرانش شرکت بتسدا با بازی Doom آغاز شد. عنوانی پر از خون، هیجان، خطر و آدرنالین; عنوانی که در آن فقط باید بکشید و سعی کنید زنده بمانید. شما را دعوت به دیدن تریلر گیم پلی این عنوان می کنیم تا خود نظاره گر این بازی باشید.

[aparat id=”kPIcm”]

دانلود تریلر

در بازی Doom منتظر المانی به نام مخفی کاری نباشید! وظیفه شما کشتن هیولاهای بی ریخت می باشد و باید تا می توانید از آن ها بکشید و راه خود را به جلو باز کنید تا به هیولایی نهایی رسیده و مرحله را تمام کنید. آنطور که در تریلر گیم پلی نمایش داده شده است، باید منتظر اسلحه های متنوع و فراوانی باشیم که اسلحه هایی با تکنولوژی بالا قسمتی از آن و اسلحه هایی مانند اره برقی قسمتی دیگر از این کشتار دسته جمعی هستند. بیشتر هیولاهایی که باید بکشید اسلحه ای در دست ندارند اما هیولا های آخر هر مرحله اسلحه های مخصوص و قوی با خود دارند که باید در نزد آن ها جوانب احتیاط را رعایت کنید و خود را به کشتن ندهید. سلاحی که در ثانیه های آخر تریلر بازی می بینیم، به طور قطع یکی از لذت بخش ترین سلاح ها خواهد بود. بازی Doom در بهار امسال برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

پس از بازی Doom نوبت به بازی Dishonored 2 می رسد. این عنوان از همین الان در دل طرفداران جا باز کرده است. بیایید با هم به تماشای تریلر معرفی این عنوان بپردازیم.

[aparat id=”Qfjeb”]

دانلود تریلر

نسخه اول بازی Dishonored با انتشار خود غوغایی به پا کرد و طرفداران بسیار زیادی جلب کرد که از زمان انتشار نسخه اول منتظر نسخه بعدی این عنوان بوده اند. بتسدا نیز در کنفرانس خود این عنوان را به طور رسمی معرفی کرد. در تریلر این بازی شاهد شخصیت امیلی هستیم; شخصیتی که با خیانت سلطنت از او گرفته شده و حال او آمده است تا انتقام خود را بگیرد و به آنچه که حق اوست، برسد. در این تریلر هم چنین شاهد دشمنان جدیدی مانند روبات ها هستیم. روبات هایی که با آسانی نابود نمی شوند و باید برای نابودی آن ها از هر راهی استفاده کرد. مطمئن باشید که این روبات ها به دشمنان اصلی این بازی تبدیل خواهند شد که شما باید حتی الامکان از مواجهه با آنها بپرهیزید. البته امیلی تنها شخصیت بازی نیست و این عنوان شاهد حضور شخصیت های دیگری هم خواهد بود. بازی Dishonored 2 در تاریخ نامعلومی برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

حال به سراغ تریلر بازی BATTLECRY می رویم. گیم پلی این عنوان را با هم تماشا می کنیم.

[aparat id=”AVEmN”]

دانلود تریلر

در بازی BATTLECRY شما به همراه تیم خود به جنگ دیگر تیم ها می روید و با شخصیت های ذکر شده در تریلر با همدیگر به جنگ می پردازید و سعی می کنید که دیگری را از میان بردارید. البته هر شخصیت نوع حمله و دفاع مخصوص به خود را دارد که یک تاکتیک بر روی همه شخصیت ها عملی نیست. بازی BATTLECRY تا پایان همین سال میلادی عرضه خواهد شد.

در چهارمین تریلر این کنفرانس، شاهد بازی The Elder Scrolls Legends هستیم که رقیبی برای عنوان Hearthstone می باشد. با هم به تماشای تریلر می نشینیم.

[aparat id=”aLM0q”]

دانلود تریلر

بازی The Elder Scrolls Legends همانند عنوان Hearthstone یک بازی کارتی می باشد و از این جهت رقیب تازه وارد بازی Hearthstone به شمار می آید. این عنوان در پاییز امسال برای رایانه های شخصی و آیپد (iPad) عرضه خواهد شد.

 در آخر، نوبت بازی Fallout 4 فرا می رسد. قبل از هر صحبتی، تریلر نمایش داده شده را می بینیم.

[aparat id=”UmcvC”]

دانلود تریلر

——————————————-

Fallout Shelter

[aparat id=”dCyEr”]

دانلود تریلر

بازی Fallout 4 بالاخره اندکی مانده به همایش E3 2015 به طور رسمی معرفی شد و چندین تصویر از آن منتشر شد که طرفداران را به وجود آورده بود. در تریلر نمایش داده شده شاهد جهان باز بودن این عنوان و شخصی سازی های فراوان بازی هستیم که می توانید به میل خود آنها را اعمال کنید و هم چنین می توانید با روبات های بازی به گفتگو بپردازید و به ملاقات شخصیت های دیگر بازی بروید و به کشف حقایق بپردازید. این عنوان در ۱۹ آبان امسال برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه می شود.

یک بازی دیگر که در رابطه با بازی Fallout 4 می باشد، عنوان Fallout Shelter است. این عنوان که برای گوشی های هوشمند توسعه یافته است، به شما اجازه می دهد یک پناهگاه در زیر زمین برای افرادی که خود انتخاب می کنید بسازید و یک جامعه جدید را تشکیل دهید. شما بر روی این جامعه کنترل کامل دارید و می توانید به میل خود این جامعه را پروریش دهید آن را بزرگتر کنید. این عنوان هم اکنون برای iPhone و iPad در دسترس است.

نظر شما در مورد تریلر های بالا چیست؟ آیا شرکت بتسدا کنفرانسی در خور این شرکت داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Hazhir

دنیای اینترنت را چند سال پیش شناختم، به آن علاقه مند شدم و تا به حال در چندین وب سایت گیم فعالیت کرده ام. از بازی های ویدیویی لذت می برم و به تکنولوژی روز علاقمندم و خبرنگاری در زمینه گیم و ترجمه مطالب انگلیسی را دوست دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. پژمان دستوریان گفت:

    کنفرانس بتسدا فراتر از انتظار من بود…
    البته یکم با نمایش فال آوت زیاده روی کردن اما عالی بود
    مرسی کُلی

  2. حسین جون گفت:

    این dishonored 2 واقعا عالیه تریلرشو دیدم حال کردم ممنون البته fallout هم عالی بود :blush:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *