تصاویری از مقایسه Need for Speed: Rivals بروی Xbox One و PS4

به تازگی یکی از وبسایت های خارجی،مقایسه ای بین گرافیک دو نسخه ی نسل بعد بازی زیبای Need for Speed: Rivals انجام داده است و تصاویری را از این مقایسه منتشر کرده است که در ادامه میتوانید این تصاویر را مشاهده نمایید.

بازی Need for Speed: Rivals از موتور گرافیکی و زیبای FrostBite 3 بهره میبرد و با استفاده از این موتور گرافیک خارق العاده و زیبایی را میتواند ارائه دهد.گفته شده است که گرافیک نسخه ی PS4 این بازی گرافیکی حتی زیباتر و چشم نوازتر از نسخه ی PC این بازی دارد.از دلایل آن نیز متوان به نور پردازی بهتر این نسخه اشاره کرد گر چه فعلا فقط نسخه ی PS4 این بازی منتشر شده است و نسخه های Xbox 360,PS3 و PC این عنوان در تاریخ ۱۹ نوامبر و نسخه ی Xbox One این بازی در تاریخ ۲۲ نوامبر همراه با لانچ کنسول Xbox One منتشر خواهد شد.در پایین میتوانید این تصاویر را مشاهده نمایید(عکس های بالایی مربوط به Xbox One و پایینی مربوط به PS4).


 

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۴ پاسخ‌ها

  1. raminsub-zero گفت:

    man be ps4 ray midam chon be shadow ya hamonsayeh ahammiat dade age deghat konid mibinid ke rooye mashine police to akse ps4 saye shahr ghashang oftade vali dar xbox one ahammiat dade nashode kheyli na vazeh keshide

  2. sajjad گفت:

    زیاد تفاوتی ندارن هر دو یه خوبی و یه بدی دارن پس رای من هردو :yes: :fighterf: :fighterm:

  3. رسول گفت:

    کاملا مشخصه Xbox One از Ps4 سره….Only XBOX ONE

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *