تصاویر جدیدی از عنوان Resident Evil Zero HD Remaster منتشر شد

شرکت Capcom به تازگی تعدادی تصویر جدید از عنوان Resident Evil Zero HD Remaster منتشر کرده است که قرار است اوایل سال آینده بر روی PC, PS4, PS3, Xbox One و Xbox 360 منتشر شود.

اسکرین شات های جدید تمرکز خود را بر روی قابلیت Wesker Mode گذاشته اند.این قابلیت که بعد از اتمام بازی باز می شود به شما اجازه می دهد تا در نقش آلبرت وسکر یکی از خطرناکترین عوامل وقایع سری رزیدنت ایول بازی کنید.آلبرت وسکر قابلیت های فرا انسانی یادی دارد که شما در طول گیم پلی می توانید از آن ها استفاده کنید.

همچنین تصاویر پوشش های متفاوت ربکا یکی از شخصیت اصلی بازی را نشان می دهند که شامل لباس ورزشی که اولین بار در عنوان Resident Evil 2 مشاهده شد و لباس STARS 1997 می شود.تعدادی از تصاویر نیز به برخی از لباس های انتشار یافته از شرکت های ژاپنی اشاره دارند.

شما را به دیدن این تصاویر دعوت می نمایم:

ResidentEvilZero-1 ResidentEvilZero-2 ResidentEvilZero-3 ResidentEvilZero-4 ResidentEvilZero-5 ResidentEvilZero-6 ResidentEvilZero-7 ResidentEvilZero-8 ResidentEvilZero-9 ResidentEvilZero-10 ResidentEvilZero-11 ResidentEvilZero-12 ResidentEvilZero-13 ResidentEvilZero-14 ResidentEvilZero-15 ResidentEvilZero-16 ResidentEvilZero-17 ResidentEvilZero-18 ResidentEvilZero-19 ResidentEvilZero-20 ResidentEvilZero-21 ResidentEvilZero-22 ResidentEvilZero-23 ResidentEvilZero-24

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *