تصاویر جدیدی از نسخه PC عنوان The Division با حداکثر تنظیمات | GTX 970 برای ۶۰ فریم کافی نیست

همان‌طور که می‌دانید نسخه بتا عنوان The Division هم‌اکنون برای PC در دسترس است و در ادامه می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده را تماشا کنید. در ادامه با میهن‌گیم همراه باشید.

نکاتی را که باید قبل از تماشای تصاویر بدانید، این است که ما تنظیمات Object Detail را برروی ۱۰۰ قرار داده‌ایم (چیزی که در تنظیمات Ultra نیز غیر فعال است) و گزینه‌های دیگر مانند PCSS و +HBAO را فعال کرده‌ایم. همچنین مجبور به حذف تنظیمات Chromatic Aberration و Vignette شدیم تا بتوانیم تصاویر واضح‌تری را فراهم کنیم.

قابلیت SLI (استفاده همزمان از چند کارت گرافیک) در بازی The Division بسیار عالی عمل کرده است. به‌منظور استفاده از این قابلیت، شما باید آخرین به‌روزرسانی منتشر شده توسط انویدیا را تهیه و فایل اجرایی بازی را به آن اضافه کنید. این کار را می‌توان از بخش تنظیمات انویدیا انجام داد. اگر این کار را انجام ندهید، قابلیت SLI در این بازی فعال نخواهد شد.

dasdasdasdadsas

در ادامه می‌توانید تصویری از بخش تنظیمات بازی را تماشا کنید که برروی حداکثر قرار داده شده است. همچنین اگر تنظیمات را تغییر دهید، مجبور می‌شوید که بازی را دوباره اجرا کنید.

123

همان‌طور که در ادامه خواهید دید، کارت گرافیک GTX 690 قادر به‌اجرای بازی در نرخ ۶۰ فریم‌ بر ثانیه نبود. توجه داشته باشید که هیچ‌محدودیتی برای VRAM کارت گرافیک ما در نظر گرفته نشده است و از آن‌جا که GTX 690 قدرت خام بیشتری نسبت به GTX 970 دارد، ما حدس می‌زنیم که دارندگان GTX 970 قادر به‌اجرای نسخه بتا بازی در بالاترین تنظیمات و ۶۰ فریم نخواهند بود.

خوشبختانه، کمپانی Massive Entertainment گزینه‌های زیادی را در تنظیمات این عنوان قرار داده است. پس نگران نباشید زیرا می‌توانید با کمی پایین‌تر آوردن تنظیمات، به ۶۰ فریم برثانیه دست یابید. اما برای حداکثر و بالاترین تنظیمات، شما به یک سیستم بسیار قوی نیاز دارید. شایان ذکر است که ما در اوایل تست، مناطق بسیار سنگین و پر جزئیاتی را انتخاب کردیم.

برای این‌که ما به نرخ ۵۰ الی ۷۵ فریم دست یابیم، مجبور شدیم که تنظیمات Object Detail را برروی ۷۵ درصد قرار دهیم. همچنین گزینه Reflections باید برروی Medium قرار می‌گرفت و آپشن‌های انویدیا مانند PCSS و HBAO+ غیر فعال می‌شد و گزینه Volumetric Fog از Ultra برروی High قرار می‌دادیم.

به‌خاطر داشته باشید که The Division همچنان در مرحله بتا به‌سر می‌برد و ممکن است که بازی نهایی روان‌تر اجرا شود و بهینه‌سازی بهتری انجام بگیرد. علاوه بر این، ما مشکلات دیگری را در بافت‌ها یافتیم که امیدواریم در نسخه نهایی این مشکلات از بین بروند.

1234

5678

9101112

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. Saman گفت:

    Vaaaaay ajab chizie asheghesham:-)

  2. mehran گفت:

    ممنون از خبر خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *