تصاویر جدیدی از PES 16 منتشر شد

همان طور که میدانید تقریبا یک یا دو روز تا انتشار جدید ترین نسخه از سری بازی پرطرفدار و ورزشی PES باقی مانده! عاشقان این سری بازی دیگر نمیتوانند صبر کنند چرا که امسال واقعا PES 16 حرف هایی برای گفتن دارد،همچنین رقیب بزرگ خود FIFA خود را اماده میکند تا وارد زمین مسابقه ی رقابت ورزشی بازی سال شود.

چندی پیش نمرات این عنوان اعلام شد که میتوان به ان لقب فوق العاده را داد چرا که امتیازات بالا از سوی منابع معتبر و به دست اوردن متا ۸۷ گویای این پیشرفت چشم گیر است،همچنین دیروز کونامی اعلام نمود که نسخه Demo بازی همراه با نسخه کامل در ۱۷ September منتشر میشود،پس این یک خبر خوب برای PC بازان است و میتوانند قبل از خرید نسخه اصلی ،نسخه دمو را به صورت رایگان دریافت نمایند و ان را امتحان کنند که ببیند واقعا از نظر خودشان خرید این بازی کار عاقلانه ای هست یا خیر،ولی اگر من باشم که میگویم بله! ۸-).

حال امروز کونامی دوباره طرفداران به وجد اورد و تصاویری از صحنه های مختلف بازی منتشر کرد! واقعا میتوان از این تصاویر پیشرفت های گرافیکی را نسبت به نسخه قبلی مشاهده نمود و PES 16 و کونامی را تحسین نمود! این را باید بگوییم که از روز معرفی بازی در دنیا تا الان که نزدیک انتشار بازی نیز میباشد،در تصاویر همیشه شاهد حضور بازیکن جوان تیم یوونتوس ایتالیا یعنی الوارو موراتا هستیم که این روز ها در تیم خود خوش درخشیده است،البته میتوان به اضافه شدن تیم آلمانی مونشن گلادباخ هم اشاره نمود! سلفی های زیبا بازیکن با تجربه تیم رم یعنی توتی بعد از گل زدن هم واقعا زیبا و حیرت اور است،نیمار هم که بازیکن اصلی امسال PES 16 روی کاور اصلی جا خوش کرده است، بیشتر از این دهان و زبان شما را اب نمی اندازیم و شما را به دیدن این تصاویر در ادامه مطلب دعوت میکنیم،البته میتوان گفت شاید این اخرین تصاویر از بازی است و بعد از ان باید منتظر خبر انتشار ان در دنیا باشیم! این بازی برای کنسول های نسل هشتم،هفتم و PC منتشر میشود:

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *