تصاویر جدید از عنوان Everybody’s Gone to the Rapture قدرت موتور CryEngine را نشان میدهند

 

عنوان Everybody's Gone to the Rapture یکی از عناوین جدید اول شخص داستانی میباشد که قرار است توسط استودیو های با سابقه Santa Monica و Chinese Room برای کنسول PS 4 توسعه یابد.

این عنوان قرار است از موتور قدرتمند شرکت Crytek یعنی CryEngine استفاده کند و به طور انحصاری برای کنسول PS 4 برنامه ریزی شده است.

به تازگی Chinese Room از طریق توییتر برخی از صحنه های زیبای بازی Everybody's Gone to the Rapture رابا نمایش جزییات بسیار دقیق از محیط زیست اطراف به اشتراک گذاشته است که احتمالا بهترین مثال از آنچه که توسعه دهندگان می توانند در PS 4  با هماهنگی موتور قدرتمند شرکت کرایتک یعنی CryEngine بدست بیاورند میباشد.

Everybody's Gone to the Rapture دارای ۶ شخصیت متفاوت میباشد که هر کدام داستان مخصوص به خودشان را دارند که هر کدام در یکی از نقاط دیدنی جهان به ماجراجویی میپردازند.داستان این بازی در یک روستا که دارای نژاد گوسفند بی شاخ میباشد و در محیطی اخر الزمانی رخ خواهد داد.

بعد از عنوان No Man's Sky این عنوان یکی از مورد انتظار ترین عناوین مستقل کنسول PS 4 میباشد که قرار است در تاریخی نا مشخص در سال ۲۰۱۵ عرضه شود.

 

 

 

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. MiLaD SparDa گفت:

    تصاویر که خوبه امیدوارم بازیه خوبی باشه
    البته همیشه انحصاریهای PS عالی بودن <3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *