تعریف مایکروسافت از Scalebound | این بازی فوق العاده خواهد بود!

به احتمال زیاد با عنوانِ Scalebound آشنا هستید! بازی‌ای که در جریان نمایشگاه E3 2014 برای پلتفرم Xbox One تایید شد و حالا اخبار جدیدی از سوی مایکروسافت در مورد این بازی منتشر شده است. به هرحال طبق آنچه که Hideki Kamiya ( کارگردان این بازی ) می‌گوید، این بازی فوق العاده است!

 

 

کامیا اذعان داشته که نمی‌تواند در مورد این بازی اطلاعات آنچنانی‌ای بدهد زیرا در این صورت رئسای مایکروسافت او را از منظومه شمسی بیرون خواهند انداخت! اگر این آقایِ کامیا را هم نمی شناسید باید بگویم که وی خالق سری بازی های دویل می کرای و بایونتاست و حالا هم ساخت Scalebound را برعهده گرفته است. عنوانِ Scalebound هم با وجود کارگردانی مثل کامیا، قطعا فوق العاده خواهد بود. 

 

 

جالب است بدانید که فقط کامیا نیست که از این بازی تعریف می‌کند. یکی از مدیرانِ مایکروسافت یعنی Mike Ybarra هم به استدیوی Platinum Games رفته و حسابی از این بازی تعریف کرده است! طبق گفته های یبارا این بازی فوق العاده خواهد بود و طبق تجربه ای که از این بازی داشته "آن را امیدوار کننده" خطاب کرده است. همچنین او اذعان داشته که بازی آماده نیست و فعلا نسخه کاملی از آن ساخته نشده است. Scalebound در تاریخ نامعلومی برای Xbox One منتشر خواهد شد.

 

سینا عبداللهی

In The World We will Have Trouble

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. soroush گفت:

    بنظر خوب میاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *