تفاوت نسخه ی PS4 و Xbox One بازی Watch Dogs

بدون شک بازی Watch Dogs را می توان یکی از بهترین بازی های امسال دانست. این بازی فوق العاده ساخت شرکت معروف Ubisoft است. به تازگی شرکت Uboisoft از تفاوت های گرافیکی بین کنسول PS4 و Xbox One این بازی  سخن به میان آورده است …

video_games_watch_dogs_1920x1080_wallpaper_Art

هنگامی که از Dominic Guay سوالی پرسیده شد که بخش هایی از این بازی مانند جمعیت بیشتر و دیگر مقیاس ها در نسخه ی PlayStation 4 نسبت به نسخه های نسل فعلی چگونه می باشد وی پاسخ داد :

  در ابتدا این از خود محتویات شروع می شود. Watch_Dogs نه تنها تلاش برای ایجاد یک نوآوری دارد بلکه در بخش های طراحی نیز حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. ما فکر می کنیم که کنار زدن مرزهای یک بازی از جمله گرافیک برای عنوان ما مهم است و تا به اینجا هم که رسیده ایم فکر نمی کنم که هنوز کافی باشد.

ما بر این باوریم که تلاش های ما برای کنار زدن مرزهای پویایی در دنیای جهان آزاد می باشد و سعی ما این است که همه ی بازیکنان را برای تجربه ی راه های جدید و نوآورانه به بکدیگر متصل کنیم. البته ما برای این کار به طور کامل باید از سخت افزارهای نسل بعدی استفاده کنیم.

این درست است که PS4 و دیگر پلتفرم های نسل بعدی از تکنولوژی مدرن تری استفاده می کنند و همچنین یک محدوده ی خاصی از سخت افزار های PC نیز دارای چنین قابلیت های مشابه ای هستند اما موتور ما یعنی DISRUPT برای تمامی پلتفرم های مختلف طراحی شده است. بنابر این Watch_Dogs از سیستم های نسل فعلی نیز پشتیبانی خواهد کرد و شما می توانید  Watch_Dogs را همان طور که ما می خواهیم در هر پلتفرم به صورت یکسان تجربه کنید.

 

Guay همچنین راجع به تفاوت های نسخه ی Xbox One بازی Watch_Dogs نسبت به نسخه های  PC و PS4 هم توضیح داده است :

   Xbox One پلتفرم قدرتمندی است و در حال حاضر ما تفاوت عمده و زیادی را بین نسخه های PS4 و the Xbox One این بازی را پیش بینی نمی کنیم. البته بدیهی است که هنوز در حال هماهنگی این بازی برای این کنسول های جدید هستیم و هر کدام از پلتفرم ها برخی از ویژگی های خاص خودشان را دارند. به عنوان مثال ما در حال استفاده از صفحه ی لمسی DualShock 4 برای این بازی هستیم.

 

Watch_Dogs در تاریخ ۱۹ نوامبر برای پلتفرم های Xbox 360, PS3, PC و Wii U منتشر خواهد شد. نسخه های Xbox One و PS4 این بازی هم در اواخر سال ۲۰۱۳ عرضه می شود.

* برای دانلود جدیدتریت تریلر این بازی به این لینک بروید.

 

 

آریـن

سلام دوستان من آرین هستم . 2-3 سالی هست به طور حرفه ای تو کار سایت هستم . امیدوارم مطالبی رو که میگذارم بپسندید . نظر فراموش نشه ... نظرات شما باعث دلگرمی ماست .

شما ممکن است این را هم بپسندید

۴ پاسخ‌ها

  1. aine frosh گفت:

    واشه دانلود هم داری ؟؟
    یا هنوز نیومده ؟

    • آریـن گفت:

      نه هنوز که نیومده … بیاد سعی میکنیم حتما بزاریم. خودم هم اولین نفر خواهم بود که دانلود میکنه !!

  2. جواهر21 گفت:

    جالب بود ! راستی من برگشتم ؛ اصلاً متوجه شدید ؟!؟ :دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *