تهیه کننده Call of Duty Ghosts از روند ساخت بخش چند نفره می گوید

سری Call of Duty کم کم با انتشار هر ساله و برنامه ریزی شده کمی به سوی تکرار می رود و این سوال پیش می آید که در این سری چقدر می تواند نوآوری داشته باشد؟ ماه قبل Activision در کنفرانسی که داشت از بخش Multiplayer عنوان Call of Duty Ghosts رونمایی کرد که نوآوری ها و بخش های زیادی داشت که یکی از آن ها بازی کردن در نقش زن بود. حال در مصاحبه ای کوتاه با Game Informer تهیه کننده این عنوان Mark Rubin از روند کار تیم برای ساخت بخش Multiplayer گفته است که شما می توانید آن را در ادامه مشاهده نمایید.

ما لیستی از مدهای بازی پیدا کردیم و آن را از میان برداشتیم؛هرمدی که تا به حال در بخش تک نفره بازی انجام داده ایم. من فکر می کنم عنوان Call of Duty Ghosts تکراری نخواهد شد و طرفداران آن را دوست خواهند داشت و تعدادی هم دوست نخواهند داشت و ما این را می دانیم.

Mark Rubin در ادامه گفت:

ما در مورد بخش Multiplayer به جدیّت عمل کردیم و تمرکز زیادی را بر روی این قرار دادیم تا مطمئن بشویم که این یک رقابت را به همراه خواهد داشت. سپس برای Modern Warfare 3 ما بخش عمومی را معرّفی کردیم؛Playlist,Map و Mode های عمومی. بیایید نگران این نباشیم که این عنوان می تواند یک عنوان رقابتی باشد یا نه.

حال تیم Call of Duty Ghosts سعی می کند تا ایده های جدیدی را برای این عنوان ارائه دهد تا آن را از تکراری بودن نجات دهد.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *