توسعه دهنده ی The Division: ” ما سعی می کنیم بهترین خروجی را از PS4، Xbox One و PC بگیریم.”

بدون شک شاخصه ی عناوین ساخت Ubisoft، همیشه نوآوری ها تازه و گرافیک قدرتمند بوده و هست. Ubisoft در طی پروسه ی ساخت تمام عناوینش سعی کرده که بیش از پیش به گرافیک و جلوه های بصری ساخته هایش توجه کند و تا حد امکان بهبود های شایان ذکری را در آن ها اعمال نماید. اما علارغم توجه شرکت Ubisoft به موضوع گرافیک و جلوه های بصری، همیشه  خروجی بازی ها حداقل از لحاظ گرافیکی آن چیزی نبوده است که پیشتر از عرضه ی بازی انتظار می رفت.
Watch Dogs عنوانی بود که به خاطر همین موضوع مورد انتقادات صریحی قرار گرفت. نمایش این بازی در E3 2012 توجه بسیاری را به خود جلب کرد و جلوه های گرافیکی بازی نیز از این قاعده مستثنی نبود. اما پس از عرضه ی رسمی بازی، خود Ubisoft اعتراف کرد که گرافیک بازی نسبت به نمایش های پیشین افت داشته است و حتی برای بهبود آن آپدیت هایی را نیز منتشر کرد. Assassin's Creed Unity دگر عنوان نسل هشتمی ای است که کاهش رزولیشن و گرافیک آن نسبت به نمایش هایش در کنفرانس های مختلف، جنجال های بسیاری به پا کرد. با سابقه ی بدی که Ubisoft در این زمینه داشته، اکنون انبوهی از گیمرهای طرفدار عنوان در دست ساخت این شرکت با نام Tom Clancy's: The Division، نگران پایین آوردن نرخ فریم و رزولیشن و حتی دیگر جنبه های گرافیکی بازی هستند. تصاویری که در ماه های اخیر منتشر شد و تفاوت های بالقوه ای با نمایش های آغازین بازی داشت، بر این نگرانی ها افزوده است. اخیرا نیز یکی از کانال های مجازی شبکه ی YouTube با عنوان Open World Games با ارائه ی ویدیو هایی از کاهش گرافیک بازی سخن کرده و در این خصوص از توسعه دهنده ی بازی یعنی استودیوی Massive Entertainment پاسخ خواسته است.
آقای Martin Hulberg از اعضای حاضر در استودیوی Massive Entertainment در این خصوص گفت که:
" به کاربردن اصطلاح افت کیفیت به هیچ وجه صحیح نیست."
وی مجددا اشاره کرد که Tom Clancy's The Division به روی هر سه پلتفرم با یک دید نگریسته می شود و برای پیشرفت بازی به روی هر سه پلتفرم تلاش زیادی خواهند شد.
" بدیهی است، ما میخواهیم عنوانی را بسازیم که به روی هر سه پلتفرم Xbox One، PlayStation 4 و PC عالی ظاهر شود. به همین دلیل من فکر می کنم که به کاربردن لفظ افت کیفیت بازی کمی کیج کننده و نا به جاست زیرا تلاش ما در این جهت است که از هرسه پلتفرم بهترین و بیشترین خروجی را بگیریم. Xbox اهمیت خود را دارد، PlayStation اهمیت خود را دارد و صد البته پلتفرم PC که بسته به سخت افزار سیستم شما می تواند تا حدی نیز بهتر عمل کند."
Hulberg در آخر اشاره ی کوچکی به شایعه ی انتشار نسخه ی آزمایشی The Division داشت و گفت که احتمال عرضه ی یک نسخه ی بتا از بازی پیش از عرضه ی نهایی در سال ۲۰۱۵ دور از انتظار نیست.

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. Arno گفت:

    آنلاین فایده نداره باید یه سینگل بزنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *