جدید ترین اطلاعات،دمو و تصاویر منتشر شده از بازی Star Citizen

تصاویری از سفینه M50

مطمئنا شما تعریف هایی از بازی Star Citizen شنیدید و می دانید که این بازی یک بازی انحصاری برای PC هستش و همچنین دارای گرافیک خارق العاده و شگفت انگیزی هست.

طبق جدید ترین اطلاعاتی که سازندگان بازی در Gamescom به ما دادند نام جدید ترین سفینه ای که به این بازی اضافه شده M-50 است.

سازدگان به ما توضییح دادند که این سفینه به صورت عالی و بسیار زیبا کار شده و واقعا طبیعی به نظر میرسد .

تکسچر های استفاده شده در سفینه برابر ۴۰۹۶X4096 و همچنین تعداد چند ضلعی های استفاده شده برای این سفینه ۱۰۰،۰۰۰ است.

نفشه های موجود در بازی به صورت طبیعی طراحی شده است.

البته شما برای اجرای بازی به بهترین نحو نیاز به یک سیستم عالی و قدرتمند است اما اگر شما یک سیستم ضعیف داشته باشید باز هم میتوانید بازی رو به خوبی اجرا کنید سازندگان بازی Resolution پایین هم برای بازی در نظر گرفته اند و قابلیتی به بازی اضافه کرده اند که در دیدن و یا پردازش اجسام دور دست مشکلی نباشد.

یکی از ویژگی های موجود در بازی ذخیره شدن صدمات وارد شده بر روی سفینه است در بسیاری از بازی ها دیده شده که در هنگام مسابقه وسیله شما دچار صدمه شده و مشکل پیدا کرده و بعد از پایان مرحله آن وسیله دوباره به حالت عادی خود بر میگردد و صحیح و سالم میشود در حالی که این بازی اینگونه نیست تک تک صدمات وارد شده به سفینه خود ذخیره میشود و بر روی سفینه تاثیر خواهد داشت.

شما در این بازی میتوانید صدماتی که به چراغ های سفینه وارد شده رو با رنگ کردن سفینه از بین ببرید ولی قسمت و قطعاتی که ازبین رفته اند و به کلی خراب شده اند باید به صورت کامل جایگزین شوند. در زمانی که سفینه شما دچار صدمات جدی شده و نیاز به جای گذاری قطعات داشته باشد شما مجبور به ترک کردن سفینه خود در تعمیر گاه میشوید تا زمانی که کار تعمیر سفینه به پایان برسد.

در پایین شما میتوانید دمو هایی از این سفینه زیبا را دانلود کنید و همچنین من شما رو برای تماشای تصاویری از این سفینه دعوت میکنم.

لینک دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

لینک دانلود تریلر با کیفیت ۳۶۰p

لینک دانلود با کیفیت ۱۴۴p

تصاویری از سفینه M50

 

تصاویری از سفینه M50

 

تصاویری از سفینه M50

 

تصاویری از سفینه M50

 

 

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *