جهان Big Hero 6 در Kingdom Hearts III وجود خواهد داشت

داستان های فانتزی Kingdom Hearts پایانی ندارد و در نسخه جدید این فرنچایز نیز با این داستان ها روبرو خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

بعد از پرده برداری از تریلر این عنوان در نمایشگاه E3 2015. حال Square Enix و Disney Interactive با انتشار تصویری از پوستر Kingdom Hearts III در نمایشگاه D23 Expo که در Anaheim واقع شده پرده برداری کرد. داستان این عنوان بعد از قضایا فیلم Big Hero 6 به وقوع میپوندد، پس اینطور که پیداست با یک تجربه لذت بخش و به یادماندنی روبرو خواهیم بود.

به دنبال اعلام حضور این عنوان در این نمایشگاه کارگردان بازی Tetsuya Nomura تصویر جدیدی از این عنوان منتشر کرد که در فوق می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید. البته هنوز تصاویر و تریلر جدیدی از این عنوان به انتشار نرسیده است. Kingdom Hearts III فقط برای کنسول های نسل بعد در دست ساخت خواهد بود و هیچوقت در دسترس رایانه شخصی داران قرار نخواهد گرفت.

جالب است بدانید که نسخه پیشین این فرنچایز در سال ۲۰۰۵ برای پلی استیشن ۲ و پلی استیشن ۳ به انتشار رسید و متا این عنوان نیز ۴.۵/۵ شد که برای یک عنوان فانتزی واقعا نمره خوبی به نظر می‌رسد. امیدواریم که بعد از ۱۰ سال خداحافظی این فرنچایز از دنیای گیم نسخه جدید آن خوب از آب در بی آید.

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *