حجم عنوان Forza Motorsport 6 مشخص شد

شبیه ساز ریسینگ ایکس باکس یعنی Forza Motorsport 6 برگشته اما حجیم تر از قبل. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

عنوان جدید ریسینگ کمپانی Turn 10 یعنی Forza Motorsport 6 حجمی معادل ۴۴.۳۷ گیگابایت خواهد داشت. تازه این حجم مربوط به نسخه معمولی این عنوان می‌شود و صد البته که نسخه ویژه آن از حجم بالاتری بر خوردار است. برای چک کردن حجم این عنوان شما باید به فروشگاه ایکس باکس مراجعه کنید. شاید این موضوع به طور اتفاقی ثبت شد و به همین دلیل ما از آن عکس گرفتیم.

Forza-6-620x209

 

اگر این حجم واقعی باشد، این عنوان پر حجم ترین Forza Motorsport به حساب می آید. زیرا نسخه قبلی این فرنچایز یعنی Forza Motorsport 5 حجمی معادل ۳۵ گیگابایت داشت. Forza Motorsport 5 سال ۲۰۱۳ برای ایکس باکس وان به انتشار رسید و بر خلاف سایر نسخه های سری بازی Forza Motorsport از تعداد ماشین کمتری برخوردار بود اما کمپانی Turn 10 در Forza Motorsport 6 این مشکل را حل کرده است.

در Forza Motorsport 6 فیزیک آسیب دیدن ماشین به خوبی کار شده است و در آن ۴۵۰ ماشین برای تجربه وجود خواهد داشت، که هر کدام از آنها با جزئیات بسیار بالایی کار شده اند. Forza Motorsport 6 در ۱۵ سپتامبر به طور انحصاری برای ایکس باکس وان به انتشار خواهد رسید.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *