حضور شخصیت جدید در بازی Batman: Arkham Origins

بازی Batman: Arkham Origins  یکی از بازی محبوب گیمرها هست و این نسخه از بازی در حال توسعه توسط ناشر و سازنده ی آن می باشد نسخه های قبلی بازی توانستند گیمرهای زیادی را به سمت داستان و گرافیکی بودن گیم پلی خود جذب کند. حال این بار در این نسخه ی جدید بازی که در حال ساخت می باشد هر لحظه شاهده وجود شخصیت جدیدی در این بازی خواهیم بود. این بار جیم گوردون شخصیت جدید بازی است که به عنوان یک کمیسر پلیس در بازی بر گزیده شده است و شما همراه با بتمن در ماموریت های زیادی با این زن رو به رو خواهید شد این شخصیت بر اساس اطلاعات بدست آماده دشمن بتمن نخواهد بود و فقط در بازی به وظایف خود عمل خواهد کرد البته هنوز وجود این شخصیت در بازی کاملا تایید نشده است و فقط این خبر توسط کارگردان بازی یعنی اریک هولمز منتشر شده است. حال برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر به ادامه مراجعه کنید.

هولمز در مصاحبه ی خبری که با مرجع خبرنگاران به اجرا در آورد به یکی از سوال خبرنگاران جواب عجیبی داده بود این سوال عبارت بود که حضور شخصیت Harley Quinn در بازی بتمن تایید شده است یا خیر ؟!

ایشان اعلام کردند : دوستان و گیمرهای عزیزم حضور این شخصیت در داستان جذاب نسخه ی جدید بازی بتمن به صورت یک شایعه هست ولی اگر این شخصیت در داستان بازی حضور پیدا کند بازی بسیار جذاب تر و بهتر خواهد شد پس شاید حضور این شخصیت را در آینده های نزدیک اعلام کنیم التبته شخصیت جدید جیم گوردون در بازی به احتمال زیاد تایید خواهد شد.

خوب دوستاران میهن گیم نظر شما در رابطه با این دو شخصیت که قرار است در داستان جذاب بازی Batman: Arkham Origins   حضور پیدا کنند چیست ؟

 

محمد عبداللهیان

هيچ کس نميتواند به عقب برگردد و از نو شروع کند اما همه مي توانیم از همين حالا شروع کنیم و پايان تازه اي بسازیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. امیر گفت:

    از زحمات شما متشکرم واقعا مطالبه عالیه ممنون

    • محمد گفت:

      خواهش می کنم عزیزم نظر لطف شماست خیلی ممنون از این که دیدگاه خودتون رو برای ما ارسال کردید موفق و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *