خانم Lindsay Lohan ، یک هنر پیشه هالیوودی از شرکت راکستار شکایت کرد !

به تازگی گزارش های تعجب آوری مبنی بر شکایت خانم لینزی لوهان "Lindsay Lohan" یک هنر پیشه هالیوودی از شرکت راکستار شکایت کرده است. دلیل این شکایت، استفاده بدون اجازه شرکت راکستار از عکس او، در کاور عنوان Grand Theft Auto V بوده است. 

با توجه به اخبار و گزارشتان به بیرون آمده از سایت TMZ خانم لینزی در حال حاضر مشغول رسیدگی به این شکایت بوده، و خواستار پول جدی و زیادی است!!! این طرح هنوز توسط دادگاه و قاضی به طور رسمی ثبت نشده است، چرا که شاید این فقط یک شباهت بسیار زیاد ، بین قیافه و تصویر او و عکس مربوط به باکس آرت بازی باشد !

 در بخش داستانی این بازی، یک ماموریت مخصوصی  وجود داشت که برای فرار باید به خانه شخصی به نام Lohan-Esque میرفتید !!!

علاوه بر این ماموریت، یک ماموریت دیگر نیز وجود داشت که شما با شخصیت های اصلی بازی باید به هتل Chateau Marmon در غرب هالیوود، می رفتید که این هتل همان هتلی است که خانم لوهان در زندگی واقعی خود خیلی زیاد به این منطقه میرود! پس احتمال اینکه راکستار واقعا از شخصیت وی سوء استفاده کرده باشد، زیاد است.

البته این اولین باری نیست که فردی از شرکت راکستار شکایت کرده، و بر شکایت خود همچنان پای فشاری می کند و خواستار پول زیادی است!!! چندی پیش آقای Daz Dillinger یک رپر آمریکایی، به دلیل اینکه شرکت راکستار بدون اجازه از دوتا از آهنگ های وی در بازی استفاده کرده بود، از راکستار شکایت کرده بود و خواستار پول زیاد بود!

 

Matin Mafia

خبرنگار سابق وبسایت میهن گیم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. مهران گفت:

    سلام دوستان چی شد قرار بود ۱آذر بازی نسخه pc بیاد چی شد؟ اوومد یا نه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *