خواهان آزادی | اولین نگاه به بازی Homefront The Revolution

خانه جایی است که خیلی از ما در آن آرامش میگیریم , اما همه ی ما یک خانه داریم که باید از آن محافظت کنیم و نگذاریم تا به خانواده و وطن ما ظلم کنند , در این نسخه نیز شخصیت اصلی بازی خانه ای دارد و او به خاطر حفظ پایه های این خانه به جنگ میپردازد , البته در این راه بقیه افراد نیز قصد دارند تا به او کمک کنند تا به جنگ با یک بشریت فوق العاده قوی بروند و هر خونی که از این افراد ریخته شود باعث خشم گین شدن بقیه بازماندگان گروه میشود پس این هشدار را باید به دشمنان داد که در این راه چیزی جز شکست برای آنها وجود نخواهد داشت.

hf_pc_esrb-760x1024

Homefront: The Revolution
پلتفرم ها : PC, Playstation 4, Xbox One
ناشر بازی : Deep Silver
سازنده بازی : Deep Silver Dambuster Studios
تاریخ انتشار: ۲۰۱۵

داستانی تازه یا تکراری

این دومین نسخه از این عنوان FPS است ولی با این تفاوت که این بار به دست کرایتک در دست ساخت است و انتظار میرود تا با شوتر قوی تری روبرو باشیم , البته امیدوار هستیم که واگذار شدن IP به ناشر بازی کار را خراب نکند زیرا که اگر کرایتک ساخت این عنوان را به دست داشت با یک عنوان بهتری روبرو بودیم و خیلی ها شاید از اینکه این شوتر حال و هوای خود را از دست بدهد میترسند , به هر حال داستان بازی در سال ۲۰۲۹ اتفاق می افتد و ادامه جنگ سان فرانسیسکو است , پس ما دوباره با جنگی میان انسان ها و دشمنانی با تهجیزات پیشرفته روبرو هستیم , اما مردمان این شهر همگی برای این روز تمرین های فراوانی کرده اند و گویا که سلاح های خود را برای حمله ور شدن به دشمنان آماده کرده اند فقط منتظر هستند تا بمبی که درون جعبه شخصیت اصلی بازی است نابود بشود ولی خوب گفتنش ساده است اما زمانیکه با سلاح های دشمنان روبرو میشویم , آن موقع متوجه قدرت آنها میشویم.

شخصیتی عاری از قدرت

شخصیت اصلی ما نیز کاملا یک شخصیت معمولی است و قدرت ماورا طبیعی ندارد اما دشمنان به هر چیزی که به ذهنتان برسد دسترسی دارند از تانک های غول آسا گرفته تا وسایل کنترل کننده انسان ها که شخصیت اصلی این عنوان نیز به همین دلیل مورد حمله قرار میگیرد زیرا دستگاه پی میبرد که کاراکتر ما به دنبال قتل عام کردن دشمنان است , به هر حال این نیز جزوی از نقشه او بود چون که در نهایت آنها بعد از این همه ظلم حال تصمیم گرفتند تا به ظالمان شهر خود پایان بدهند و در رفاه و آسایش باشند و گویا که دیگر از این همه سختی خسته شده اند و قصد دارند تا برای نسل اینده خود آرامش را رقم بزنند زیرا که در این راه خیلی از آنها جان خواهند باخت ولی باز هم نباید نا امید شد چون شاهنامه آخرش خوش است.

آیا کرایسیسی دیگر ؟

گیمپلی بازی شباهت بسیاری به سری بازی معروف کرایسیس دارد البته هنوز نمیتوان چیزی در مورد این عنوان گفت چون هنوز گیمپلی از این عنوان منتشر نشده است اما استدیو سازنده این طور که به نظر میرسد سخت در حال کار بر روی این عنوان است تا بهترین FPS جهان آزاد را به نمایش بگذارند البته خیلی از افراد سر شناسشان از استدیو رفته اند اما باز با این تریلری که به نمایش در آمد میتوان به این عنوان امیدوار بود و حساب روش باز کرد , اینطور که گفته میشود با یک عنوان اکشن FPS سرعتی روبرو خواهیم بود.

شهری ویران شده

این عنوان نیز دارای سه منطقه خواهد بود : ۱. منطقه سبز جایی که کره ای ها زندگی میکنند ۲. مکان زرد که مکان آمریکایی ها است  3.مکان قرمز کاملا خطرناک و منطقه دشمنان , در این عنوان شما میتوانید تهجیزات خود را آپدیت و به روز کنید. در این عنوان مردم ممکن است از هر چیزی برای دفاع از جان خود استفاده کنند.باید ببینیم که آیا با بخش چند نفره در این عنوان روبرو خواهیم بود یا که نه ؟!!!!!!! البته انتظار میرود که این نسخه دارای بخش چند نفره نیز باشد اما فعلا نمیتوان این موضوع را به طور رسمی اعلام کرد.

هنوز هم جا برای پیشرفت کرای انجین ۳ در این نسل هست

گرافیک یکی از نکات قوت این بازی به شمار می آید البته ناگفته نماند که این را باید مدیون موتور گرافیکی کرای انجین ۳ باشیم که قصد دارد تا همانند کرایسیس ۳ یک غول دیگر را نیز بسازد , در اولین تریلر این بازی نورپردازی , تکستچر ها همه چی به خوبی نمایان بود و خیلی ها از تماشاگران را به صندلی آنها چسباند , امیدواریم که با باگ های زیادی در این بخش روبرو نباشیم. البته شایان ذکر که این را نیز بگویم که با ورود کرای انجین ۳ به نسل جدید با یک گرافیک فوق العاده بالاتر از این موتور گرافیکی روبرو هستیم , این را نیز باید گفت که کرایتیک تمام محیط را برای به نمایش در آوردن گرافیک این بازی در تریلر فراهم کرده بود از جمله این شرایط میتوان به یک شب بارانی اشاره کرد که تمام جزئیات همانند آیینه بر روی آسفالت های آن نمایان میشود و صدای مردمی که با تفنگ های خود آماده برای جنگ و ایجاد یک آتش بازی هستند , همه راه گمراه میکند و هیچکس شاید کمی هم به این موضوع دقت نکند که برای به نمایش در آوردن موتور گرافیکی بازی چه کار هایی که نکرده اند و تنها چیزی که خیلی از ما با به نمایش در آمدن آن گفتیم فقط " عجب گرافیکی " بود.

شاید این اولین و آخرین تریلر بازی بود

اینطور که به نظر میرسد کار ساخت بازی به Deep silver سپرده شده است , به هر حال هنوز چیزی در مورد کنسل شدن این عنوان تائید نشده است و گویا که قصد برای دست برداشتن از این عنوان ندارند اما باید از سرنوشت این عنوان ترسید زیرا که نسخه قبلی آن نیز باعث ورشکستگی دو شرکت بازی سازی شد باید ببینیم این نسخه چه خواهد کرد و آیا میتواند این عنوان را از این باتلاق بیرون بی آورد یا اینکه نه تنها نمیتواند آنرا نجات بدهد بلکه کار را نیز سخت تر میکند.

WHO AM I

نمونه کارای من واسه سایت پژواک گیم !!!!!!

شما ممکن است این را هم بپسندید

۱۴ پاسخ‌ها

  1. پوریا اکرمی گفت:

    ممنون

  2. پوریا اکرمی گفت:

    دارم مطالعه می کنم.

  3. سید عباس برسی زاده گفت:

    خیلی عالی بود.یکی از بازی های دوست داشتنی نسل بعدی.اما خبر کنسل شدنش امیدوارم منتظر نشه چون خیلی بهش امید داشتم.

  4. پوریا اکرمی گفت:

    ایمیلتو میدی رهام باهات کار دارم.

  5. سورنا رضایی گفت:

    زمانی که شنیدن دیگه کرایتک نمیسازتش خیلی ناراحت شدم چون خیلی بهش امید داشتم،نمیدونم امیدوارم هر اتفاقی می افته منتشر بشه چون خیلی منتظرشم.
    بخاطر مقاله هم ممنون

  6. محمد علیخانی گفت:

    به شخصه نسخه ی قبلی این بازی رو به COD و BF ترجیح می دادم
    ممنون

  7. امیر نوری گفت:

    امیدی به این بازی ندارم.چون کرایتک مشکل مالی داره احتمال این که تمرکز اصلیش رو برای بازی نزاره خیلی زیاده
    ممنون تاولین نگاهی زیبایی بود

  8. ABS92 گفت:

    عالی بود دوست عزیز
    به نظرم اگر بتونن گیم پلی و گرافیک کرایسیس ۳ رو توی این بازی پیاده کنن میشه بهش امیدوار بود.نسخه اولش که اصلا جالب نبود و من خوشم نیومد.امیدواریم که این نسخه خیلی بهتر ظاهر بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *