خیزش بروسلی | با تریلری جدید از عنوان EA SPORTS UFC همراه باشید

d65754_Mihan_Game.jpg

EA SPORTS UFC یکی از بازی هایی است که به صورت سالیانه یا هر چند سال یکبار برای دو کنسول معروف Xbox و Playstion منتشر میشود . این بازی همیشه در زمان انتشار از گرافیک بسیار خوبی نسبت به بازی های هم دوره ی خود بر خوردار است و در کنار گرافیک بالا عنصر مهم گیم پلی در بازی که بسیار هم خوب کار شده است توانسته است بازی را به درجه ی بالایی از مشهوریت برساند .

با معرفی کنسول های نسل هشتم این بازی نیز از سوی ناشر همیشگی خود یعنی EA معرفی شد و بعد از انتشار خبر معرفی بازی شایعاتی بود مبنی بر این که شخصیت بروسلی نیز در این بازی وجود خواهد داشت . مطمعنا وجو کاراکتر بروسلی در بازی برای بازیکنان و طرفداران این سبک میتواند بسیار جذاب و چالش بر انگیز باشد . ولی مدتی بعد این خبر صراحتا از سوی EA نیز مورد مقبولیت و تائید کامل قرار گرفت . 

حال طی تریلر جدیدی که EA از این بازی منتشر کرده است میتوانید صحنه هایی از مبارزات و وجود شخصیت بروسلی در بازی را شاهد باشید و توضیحاتی که مسئولان مختلف بازی را جع به این بازی میدهند . در ادامه میتوانید این تریلر را با دو کیفیت SD و HD از سایت میهن گیم دانلود نمائید . این بازی در سال جاری برای دو کنسول نسل هشتمی Xbox one  و Ps4 منتشر خواهد شد . 

دانلود تریلر با کیفیت HD 

دانلود تریلر با کیفیت SD 

نظر شما راجع به این بازی چیست ؟

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۴ پاسخ‌ها

  1. Arno گفت:

    ممنون آقا دانیال

  2. ABS92 گفت:

    ممنون.ولی واقعا حبف که برای پی سی نمیاد

  3. SMUG گفت:

    دمت گرم داش.تکی تو سایت.بیشتر فعالیت کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *