دانلود نرم افزار مورد نیاز بازی ها | DirectX 11

همان طور که اطلاع دارید در بیشتر دی وی دی های بازی نرم افزاری به نام DirectX وجود دارد این نرم افزار توسط شرکت مایکروسافت برای بهتر اجرا شدن بازی ها طراحی شده بود. DirectX معمولا برای برطرف کردن باگ های بازی و برای درست اجرا شدن صدای گیم پلی بازی طراحی شده است این نرم افزار در سال ۱۹۹۵ طراحی شد برای گیمرها بر روی DVD طراحی شد. این نرم افزار انواع مختلفی از جمله : DirectX Graphics , DirectDraw ,  Direct3D , DirectInput و نسخه های دیگر دارد. حال برای دانلود این نرم افزار بسیار مهم به ادامه مراجعه کنید

 

 

شرکت مایکروسافت صدها نسخه مختلف از کتابخانه DirectX را منتشر کرده است. در حال حاضر نسخه یازدهم DirectX به طور گسترده و به روز مورد استفاده قرار می گیرد.

توجه داشته باشید که به عنوان مثال 9 DirectX دارای نسخه های بسیاری است که در فواصل زمانی کوتاه نسبت به هم به روز رسانی شده اند اما دارای تفاوتهای اندکی هستند.در صورتی که شما جدیدترین نسخه از DirectX 9 را روی رایانه خود نصب کرده باشید، قادرید تمام باز یهایی را که به این کتابخانه نیازمند هستند، اجرا کنید.

به طور پیشفرض داشتن نسخه جدیدتری از DirectX کاربر را از نیاز به نسخه های قبلی آن بی نیاز می کند اما از آن جا که برخی از باز یها یا نرم افزارها با نسخه های قدیمی این کتابخانه سازگار هستند، برای اجرای برخی از باز ی ها لازم است لزوما کتابخانه قدیمی تر را نیز روی رایانه خود نصب نمایید.

دانلود Directx 11  با لینک مستقیم – حجم ۹۸ مگابایت

محمد عبداللهیان

هيچ کس نميتواند به عقب برگردد و از نو شروع کند اما همه مي توانیم از همين حالا شروع کنیم و پايان تازه اي بسازیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۱۰ پاسخ‌ها

  1. Siavash گفت:

    با تشکر از سایت بسیار خوبتون که انقدر به فکر ما هستید

  2. faeid گفت:

    ببخشید سریال نامبر میخواهد directx11

  3. fared گفت:

    لطفا جواب بدید گفتم directex11 سریال میخواهد سریالش چه قدره

  4. fared گفت:

    این پیغام رو میاره please type the location where to place the extracted files

  5. ممنون از مطالب خوبتون موفق باشید

  6. آبنمای موزیکال گفت:

    veryyyyyyyyyyyyyy goooooooood

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *