دانلود کرک سالم بازی Broken Sword 5 : The Serpent’s Curse

بعد از منتشر شدن عنوان Broken Sword 5 : The Serpent’s Curse کرک سالمی هم توسط گره Fair light برای این بازی منتشر شد که در این پست ما این کرک را برای شما عزیزان با لینک مستقیم برای دانلود قرار دادیم برای دانلود کرک سالم بازی Broken Sword 5 : The Serpent’s Curse به ادامه‌ی مطالب مراجعه کنید .

تصاویری از محیط بازی :

داستان بازی حول محور نقاشی ای گرانقیمت و تاریخی است که توسط سارقان دزدیده شده است . حالا دو شخصیت اصلی بازی به نام های جورج و خبرنگار معروف نیکو مامور رسیدگی به پرونده سرقت این اثر هنر شده اند . شما باید به جورج و نیکو کمک کنید تا بتوانند پرده از داستان این دزدی بزرگ برداشته و نقاشی را دوباره به موزه باز گردانند . در طی مراحل شما با معما ها و پازل های جنایی و پیچیده ای روبرو خواهید شد که باید برای پیشرفت در بازی آن ها را پشت سر بگذارید .

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دانلود سیو گیم بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 | www.MihanGame.comلینک دانلود کرک سالم بازی Broken Sword 5 : The Serpent’s Curse از سرور سایت :

دانلود کرک | حجم : ۸۰۰ کلوبایت | Fari Light

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دانلود سیو گیم بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 | www.MihanGame.comپسورد فایل : www.mihangame.com

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Jcob Frye

تیم مدیریت، نویسندگی و خبرنگاری میهن‌گیم همیشه در حال تلاش برای فراهم‌سازی اوقات خوشی برای شما کاربران عزیز است. با ما همراه باشید... سوپرایزهایی در راه است... .

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *