در عنوان Watch Dogs می توانید ۹۵% بازی را با مخفی کاری انجام دهید!

به انتشار عنوان Watch Dogs نزدیک می شویم و می بینیم که مدّت کوتاهی برای لس سانتوس کافی است و حال باید به سراغ Watch Dogs و شیکاگو رفت! عنوان Watch Dogs یکی از رقیبان GTA V بوده است و با نوآوری های خود توانسته طرفداران زیادی را به دست آورد. حال کارگردان ارشد Watch Dogs آقای Dominic Guay اظهار داشته است که در عنوان Watch Dogs شما می توانید ۹۵% بازی را با استفاده از مخفی کاری به انجام برسانید!

در صحبت با Polygon آقای Dominic Guay گفته است که در مراحل بازی هم می توانید از سلاح های خود و یا از روش مخفی کاری استفاده کنید.

می توانید ۹۵% از بازی را به صورت کامل با استفاده از مخفی کاری پیش ببرید. پس این واقعا بستگی به انتخاب بازیکن دارد که کدام راه را انتخاب می کند. تعداد بسیار کمی از مراحل در بازی هستند که شما را مجبور می کنند تا یک نفر را بکشید.

پس شما در این بازی می توانید ۹۵% آن را با استفاده از روش مخفی کاری و یا با استفاده از سلاح های خود و مبارزه با افراد به پایان برسانید. این نشان می دهد که عنوان Watch Dogs راه های زیادی را در اختیار بازیکن قرار می دهد و او باید انتخاب کند.

این عنوان در تاریخ ۱۹ نوامبر برای PS3,PS4,PC,Xbox 360 و WiiU در ایالات متحده منتشر خواهد شد. هم چنین در تاریخ ۲۲ نوامبر برای Xbox One و در تاریخ ۲۹ نوامبر در اروپا برای PS4 منتشر می شود.

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. محسن گفت:

    سلام بازی قشنگی هست فقط سیستم بازی چطوره ؟ :lashes:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *