در کمتر از چند ماه عرضه | ۶۰۰ هزار بار دانلود

حتما تا به حال نام یکی از بازی های خوب ایرانی به گوشتان خورده و شاید هم آن را امتحان کرده باشید ! بله بازی اندرویدی و IOS خروس جنگی
به گزارش بنیاد ملی بازی های رایانه ، بازی ایرانی و زیبای خروس جنگی در عرض این چند ماه ( حدودا ۵ ماه ) بیش از ۶۰۰ هزار بار دانلود شده است . البته این مقدار تنها مختص به مارکت های ایرانی نیست . ۶۰۰ هزار بار دانلود از تمام وبسایت ها ( میهن گیم ) و مارکت های اندروید و آی او اس می باشد . حتی برای یک بار هم شده جنگ خروس ها رو بازی کنید و لذت ببرید .

توضیحاتی در مورد بازی :

آیا تا بحال جنگیدن خروس ها رو دیده اید ؟ اگر ندیده اید میتوانید در بازی خروس جنگی ( به انگلیسی : Rooster Wars ) این جنگ را ببینید . خروس جنگی نام یک بازی ایرانی ، رایگان و کاملا آنلاین میباشد که در اپ استور ایرانی بازار توسط استدیوی بازی سازی مدریک منتشر گردید . در خروس جنگی شما میبایست ابتدا خروس خود را انتخاب کنید و در طی بازی ، با بدست آوردن آیتم های مختلف خروس خود را مجهز به انواع زره و انواع اسلحه کنید و سپس با خروس دیگر کاربران به رقابت بپردازید . هر چه بیشتر به بازی سر بزنید و با خروس خود به جنگ دیگر خروس ها بروید ، خروس تان قوی تر میشود و سکه و پول بیشتری بدست می آورید و خود را در جدول رقابت ها بالاتر بکشید . همچنین چندی پیش میهن گیم با استدیوی بازی سازی مدریک مصاحبه ای اختصاصی انجام داده بود .

مجید آرین ساعی

سلام ، مجید هستم مدیر قسمت موبایل و نرم افزار سایت در خدمت شما و سایت میهن گیم / عاشق شاهکار Konami یعنی PES هستم . نظر فراموش نشه ، دلگرمی من نظرات شماست .

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *