Deus Ex:Mankind Divided:دشمنان خود را با گفت و گو شکست دهید

شما در بازی Deus Ex:Mankind Divided متوانید با دشمنان اصلی خود قبل از شروع مبارزات Boss Fight به گفت و گو پرداخته و آنها را در صلح شکست دهید.در ادامه خبر با میهن گیم همراه باشید:

طبق گفته های کارگردان بازی آقای Patrick Fortier این تنها یکی از چندین راهی میباشد که تیم سازنده بازی برای مقابله با دشمنان اصلی در گیم پلی Deus Ex:Mankind Divided گنجانده است.

طبق آخرین گفتگوی سازنده بازی با سایت GamesRadar اکنون و در نسخه جدید بازی شاهد وجود Boss هایی با تعادل و هوش مصنوعی بیشتر میباشیم که بازیباز ها با توجه به شرایط موجود برای هر Boss میتوانند گزینه دلخواه را انتخاب کنند که صحبت و گفت و گو با Boss های بازی فقط یکی از این راه ها میباشد.

در سوی دیگر خانم Mary DeMarle یکی از سازندگان اصلی بازی Deus Ex:Mankind Divided اعلام کرده است که برخلاف نوع ساخته شدن نسخه قبلی بازی یعنی Human Revolution که در آن همیشه Boss های بازی در یک صحنه سینماتیک کشته میشدند(که آن مشکل را با یک DLC حل کردیم)در این بازی راه های زیادی برای مقابله با دشمان وجود دارد.

برای اطمینان از این سخن خانم DeMarle و طبق گزارشات منتشر شده از سوی استودیو اصلی سازنده بازی یعنی Eidos Montreal بازگرداندن مبارزه مخفی کاری در بازی Deus Ex:Mankind Divided یکی از اولین اقدامات ساخت بازی بوده است و به طور حتم شاهد وجود مخفی کاری بیشتری در مبارزات بازی از جمله مبارزه با Boss ها میباشم.

در تمامی گزینه های مبارزاتی در مراحل Boss Fight که شامل جنگیدن,صحبت کردن و مخفی کاری میباشد و در بالا به آن اشاره شد بر روی داستان و گیم پلی بازی تاثیر مستقیمی دارند.

بازی Deus Ex:Mankind Divided برای سه پلتفورم  PC,PS4 و Xbox One در نیمه اول سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد.

نظر شما در این رابطه چه میباشد؟

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *