دنیای هکر ها | پیش نمایش بازی Watch Dogs

بازی Watch Dogs یکی از بازی هایی می باشد که تاکنون گیمر های زیادی را در انتظار خود گذاشته است. همان طور که می دانید این بازی نمایش دهنده ی دنیایی از هکر ها می باشد. ما امروزه در این دنیا بیشتر کار های خود را از طریق تلفن همراه و یا از طریق اینترنت انجام می دهیم، می توانیم با فشار دادن یک دکمه تمامی اطلاعات خود را منتقل کنیم. چه کسی می داند این اطلاعات چه می شود فقط این را می دانیم که این اطلاعات به دست فرد مورد نظر خود می رسد. همه ی این کار ها به خاطر پیشرفت تکنولوژی است آیا این پیشرفت نگرانی هایی دارد ؟ به نظر من این پیشرفت می تواند دنیایی از هکر ها را زنده کند. هکر هایی که به راحتی با علم و تجربه ایی که دارند وارد زندگی شخصی شما می شوند و سعی می کنند خود را به زور وارد کنند. این بار بازی ساخته شده است که این پیشرفت تکنولوژی را برای ما رونمایی می کند. این دفعه ما شخصی نیستیم که اطلاعات خود را برای دیگران بفرستیم و یا از حساب خود پول منتقل کنیم بلکه این بار ما در نقشه یک هکر ظاهر می شویم. هکری که زندگی خود را با وارد شدن به حساب های شخصی ما می گذراند. حال برای کسب کردن اطلاعات بیشتر در رابطه با بازی Watch Dogs چند ساعتی شایدم چند دقیقه ایی وقت خود را به خواندن این پیش نمایش اختصاص دهید.

walls_watch_dogs_08_1920x1080

ناشر بازی : Ubisoft

سازنده ی بازی : Ubisoft Montreal

پلتفرم بازی  : Ps3 , Xbox 360 , PC

تاریخ عرضه ی بازی : November 19, 2013

Watch Dogs در E3 امسال : همان طور که امسال ما شاهده رونمایی از بازی های شرکت های معروفی از جمله : مایکروسافت ، سونی ، یوپی سافت بودیم پیش خود فکر می کردیم که بازی های شرکت های سونی و مایکروسافت  زیاد جالب نبودند و منتظر رونمایی از بازی شدیم که یک Open World واقعی باشد تا این که شرکت بزرگ یوبی سافت ، بازی زیبای خود را یعنی Watch Dogs را رونمایی کرد. وقتی تریلر ها و تصاویر این بازی را مشاهده کردیم اشتیاق ما به بازی کردن این گیم زیبا بیشتر شد. در E3 امسال از نظر کارشناسان و متخصصان دو بازی Watch Dogs و GTA V رقابت زیادی با یکدیگر داشتند و همچین چیز رو شما می توانید در نظر سنجی سایت مشاهده کنید.

ax-ba-logo2

درباره ی شصخیت بازی : داستان بازی از شهر شیکاگو شروع می شود شهری که از نظر تکنولوژی واقعا عالی است. نام شخصیت ما Aiden Pearce نام دارد شخصی که در این دنیا یک قدرت هک دارد ، شخصی که به دنبال انتقام می باشد. او در بازی ۳۹ ساله هست و گذشته ی سختی را در پیش گذاشته است. گذشته ایی که او داشته است به این صورت است که خانواده ی خود را از دست می دهد سپس در کنار کوچه های شیکاگو تنها می شود او را از خانه بیرون می کنند زیرا هیچ سر پناهی نداشت. پس از گذشت چند روز سرپرستی او را کسی به عهده می گیرد. سپس او بزرگ می شود تا این که الان ۳۹ ساله هست. او در شهر بلفاست در ۲ می ۱۹۷۴ متولد می شود چه کسی می دانست او چه سرنوشتی دارد که الان یک هکر شده است !! داستان اصلی بازی از سن ۳۹ سالگی شروع می شود. در آن زمان ما به دنبال انتقام می رویم ولی این بار سیستم امنیتی شیکاگو بسیار پیشرفت کرده است. در حین بازی شخصی به نام Clara Lille را پیدا می کنید او یک زنی مرموز می باشد که در انجام ماموریت ها به شما کمک می کند.

walls_watch_dogs_03_1920x1080

سیستم امنیتی بازی : شما در بازی به کمک همراه خود سیستم بزرگ و غول آسای امنیتی شیکاگو با اسم Central Operating System هک می کنید البته انجام این کار آسان نیست و در طول بازی شما آموزش هایی از جمله تیراندازی ، حمله ، کشتن را یاد خواهید گرفت. سپس شما این سیستم را بر روی موبایل خود خواهید ریخت و سپس به سوی دنیایی از خوشنت و فساد قدم خواهید گذاشت. پس از اجرا ردن این سیستم هک بزرگ آیدن به دنبال شخص مورد نظرش می گردد شخصی که در ظاهر فردی مظلوم و نیکوکار به نظر می آید می گردد. نام او جوزف دیمارکو  می باشد. این شخص در صنعت دیجیتال مشغول به فعالیت می باشد و جرایم زیادی از جمله شهادت های دروغ به قتل رساندن افراد و دوستان خود و خیلی جرایم دیگر  که نمی شود به زبان آورد. شما با استفاده از هوش و زکاوتی که در اختیار دارید این شخص را پیدا خواهید کرد. پس از این که او را پیدا می کنید، بایک مشت او را بر زمین پهن می کنید و به او می گویید : یک پیغام به مدیران خودت به رسون او در جواب شما می گوید با کمال میل سپس شما با کمی سکوت او را به قتل می رسانید.

walls_watch_dogs_07_1920x1080

فضای داخل بازی : بازی طبق گفته های شرکت یوبی سافت دارای گرافیکی بسیار عالی می باشد به طوری که اگر شما با ماشینی تصادف کنید صحنه ی تصادف بسیار گرافیکی طراحی شده است. در بازی شما شاهده ماشین های مدرنی از جمله پورشه می باشید و به راحتی می توانید با سیستم هک موبایل خود قفل ماشین را باز کنید و یا از راه دور فقط ماشین های مدرن را بدون راننده برای سره کار گذاشتن پلیس ها کنترل کنید. در بازی شما می توانید مانند بازی GTA  ماشین خود را اسپرت کنید ولی این بار یکی از ویژگی ها در بخش اسپرت کردن ماشین دودی کردن شیشه ی ماشین می باشد. آیدن در بازی با سرعت بالایی می تواند به دود و یا مانند بازی Assassasnis شاید هم بهتر از آن از دیوار ها بالا رفته و از هر مانعی عبور کند. هنگام اتمام ماموریت خود می توانید در شهر به میل خود گردش کنید. یعنی می توانید مثل یک شهروند عادی عمل کنید و یا مانند یک انسان شرور پلیس ها را اذیت کنید و به دنبال خود راه بیندازید. در بازی امکان کنترل کردن موتور های پر سرعت می باشد و می توانید از موتور به عنوان رسیدن به مقصد خود از بزرگ راه ها استفاده کنید. وقتی شما در بازی دست به کاره خلاف می زنید هر کاری مثل به قتل رساند ولی نه سرقت کردن ماشین فقط قتل پس از چند دقیقه مشخصات و چهره ی شما در تمامی تلوزیون های شهر ها و خانه به نمایش گذاشته می شود تا در صورت دیده شدن توسط مردم به پلیس گزارش دهند.

walls_watch_dogs_04_1920x1080

موبایل هوشمند آیدن : سلاح اصلی آیدن در بازی موبایل هوشمند او می باشد. در بازی با کمک موبایل می تواند هدف مورد نظر خود را به دو صورت به قتل برساند. برای مثال شما می توانید هدف خود را به صورت اتفاقی از طریق اجرای یک تصادف توسط موبایل با هک کردن چراغ های قرمز او را به قتل برسانید. البته راه های دیگری هست. در بازی می توانید با هک کردن سرعت مترو هنگامی فرد از ریل رد می شود او را هنگام عبور مترو … کنید. در بعضی از موارد هم می توانید خودتان هدف مورد نظر را با تعقیب و گیر انداختن در کوچه های باریک با چاقوی حرفه ایی خود به قتل بر سانید. شما می توانید این عمل را در تریلر های منتشر شده از شرکت یوبی سافت مشاهده کنید. موبایل شما کمک بسیار زیادی برای فرار از دست پلیس ها به شما می کند. می توانید چراغ خطر ها را هک کنید و یا سرعت قطار را زیاد کنید البته در بازی پل هایی وجود دارد که به صورت اتوماتیک بالا و پایین می رودن که شما باز هم می توانید عمل هک را بر روی پل اجرا کنید. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید نرده هایی به عنوان عبور پیاده رو ها در داخل زمین ساخته شده است که در بیشتر مواقع به سرعت بالا میاد و این باعث می شود ماشینی که رعت بالای دارد به این روز دچار شود و این عمل را باز هم توسط موبایل هوشمند خود می توانید انجام دهید. برای این که در بازی به توانید برای خود سلاح خریداری کنید باید حساب های افرادی که در کناره خیابان ها مشغول کار با موبایل خود هستند را هک کنید. سپس به صورتی بسیار طبیعی به خودپرداز بین جاده ها مراجعه کرده و از حساب فرد مورد نظر خود پول برداشت کنید

walls_watch_dogs_09_1920x1080

هدف آیدن در بازی : در بازی شما به دنبال فردی بسیار خطرناک هستید. همان طور که در بخش های بالا گفته بودیم این فرد چهره ایی مظلومی دارد ولی به نوبه ی خود کار های یبسیار وحشتناکی از جمله : به قتل رساندن افراد بی گناه ، شهادت های دروغ و …. خیلی کار های دیگر که نمی توان به زبان آورد. اگر خوب پیش نمایش را خوانده باشید نام این فرد Joseph Demarco بود. او کسی بود که خانواده ی آیدن را به ناحق به قتل رساند و در این لحظه او یک قاچاقچی مواد مخدر بیش نیست و آیدن در بیشتر ماموریت ها به دنبال او می گردد. اگر شما از چهره ی او اطلاعاتی کافی ندارید در زیر می توانید چهره ی واقعی این فرد مظلوم را مشاهده کنید.

rip-joseph_demarco-watch-dogs

بخش مولتی پلیر و گرافیک بازی : در بازی شرکت یوبی سافت تمامی سعی خود را به کار برده است که یک Open World واقعی طراحی کند. بازی Watch Dogs این قابلیت را دارد که به گیمر اجازه دهد در فضای مجازی با دوستان خود بازی کند. شرکت یوبی سافت از قبل این بخش بازی را به صورتی جالب طراحی کرده بود، به گونه ایی که به دوستان گیمر آزادی کامل در بازی را بدهد. منظور از آزادی کامل یعنی این که دوستان شما مانند خودتان می توانند در فضای مجازی بازی همه ی قابلیت ها از جمله : موبایل هوشمند ، سلاح های حرفه ایی را در اختیار داشته باشند. دوستان شما در بازی می توانند به میل خودشان با شما به عنوان یک دوست در بازی رفتار کنند یا به عنوان یک دشمن. برای مثال می توانند با استفاده از موبایل هوشمند خود موقعیت شما را در نقشه پیدا کنند و به سراغ شما بیایند. از دور شما را می توانند تعقیب کنند و یا وارد سیستم شما شوند و حتی شما را هک کنند. در بعضی از ماموریت ها می توانید بایکدیگر رقابت کنید. هم دیگر را اذیت کنید و یا حتی به هم حمله کنید. همان طور که تریلر های بازی را مشاهده کرده بودیم این بازی دارای گرافیکی بی نقص می باشد و شرکت یوبی سافت سعی کرده است بهترین گرافیک را برای بازی Watch Dogs در سبک های اکشن و عنوان Open World طراحی کند. همه ی ما نباید انتظار داشته باشیم که گرفیک این بازی در همه ی پلتفرم ها از جمله : PC , Xbox 360 , Ps3 به صورت کاملا یکسان طراحی شده باشد ولی شرکت یوبی سافت گفته است که تمام سعی خود را برای طراحی گرافیکی یکسان برای تمامی پلتفرم ها خواهیم کرد.

..:: تصاویری از شخصیت های درون بازی ::..

clara lille

T-Bone

ax-ba-logo2

..:: والپیپر بسیار زیبا از بازی Watch Dogs برای شما عزیزان ::..

WD_Police-Takedown-1920x1200

دوستان عزیزم دیدگاه های خود را برای ما ارسال کنید

 

THE END

 

محمد عبداللهیان

هيچ کس نميتواند به عقب برگردد و از نو شروع کند اما همه مي توانیم از همين حالا شروع کنیم و پايان تازه اي بسازیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲۱ پاسخ‌ها

  1. saeedkaka گفت:

    عالیه
    بازهم بزارید . تا با بازی هایی روز اشنا شیم .
    :)

  2. komeil گفت:

    ممنون خیلی عالی بود

  3. مهدی گفت:

    تاشب برای سری جدید کالاف و بتلفیلد و اسیسینک کرد پیشنمایش بزارید یادت نره تاشب.ممنون می دونی چرا تاکید می کنم چون یه هفته پیش گفتم ولی نزاشتید .تاشب بزارید حتما ببخشید که دستور میدم ولی واجب

    • محمد گفت:

      ممنونم از این که دیدگاه خودتون رو برای ما ارسال کردین. در خواست شما فعلا معلوم نیست اجرا بشه و امکان داره در روز های آینده پست های مورد نظر شما را بزاریم

    • صادق گفت:

      دوست عزیز پیش نمایش به این سادگی نیست که سریع در سایت قرار دهیم.در اینده نزدیک به ترتیب در سایت قرار میگیرد.

  4. عباس گفت:

    خیلی خوب نوشتید ولی اون central city operating system هست اگر اشتباه نکنم.
    ممنون

    • محمد گفت:

      ممنونم عزیزم. بازم به ما سر بزن قرار هست در آینده های نزدیک برای شما دوستاران میهن گیم پیش نمایش های جدید بزاریم.صحبت شما کاملا درست هست ولی یه جو رایی من به صورت کوتاه نوشتم

  5. احسان گفت:

    سلام من چند بار نظر دادم گفتن خواهشن این بازی هارو قرار بدین که دانلود کنیم ولی ندادین جواب نظرم هم ندادین…
    the witcher enhanced edition director’s cut
    the witcher 2 assassins of kings enhanced edition

    • محمد گفت:

      چشم عزیزم حتما براتون قرار میدیم خیالتون راحت در آینده های نزدیک برای شما در سایت قرار خواهیم داد

    • صادق گفت:

      سلام.بله بازی های درخواستی در این چند مدت بسیار زیاد بودند و ما موفق به گذاشتن همه انها بدلیل کمبود نیرو نشدیم.چشم .اولین بازی که در سایت قرار میگیرد.بازی شماست.ممنون از صبرتون

  6. امیر علی گفت:

    دستت درد نکنه زحمت کشیدی

    • محمد گفت:

      خواهش می کنم عزیزم نظر لطف شماست بازم به ما سربزنید و دیدگاه های صادقانه ی خود را برای ما ارسال کنید

  7. طغرل گفت:

    خدا اجرت بده برادر

  8. شهین گفت:

    چجوری می تونم ببینمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *