دومین تریلر از گیم پلی بازی .Silent Hills P.t “ترس در حد مرگ” – لینک مستقیم

ترس در حد مرگ…

چند وقت پیش که Gamescom برگذار شد سونی در کنفرانس خود یک تیزر تریلر بازی جدیدی با عنوان .P.t به نمایش گذاشت (منظور از این اسم یعنی دمو قابل بازی (Playable Teaser)) که به نظر خیلی ترسناک می آید و این رو هم باید بگم که آقای کوجیما (Hideo Kojima) با Guillermo del Toro همکاری داشته تا نسخه ی جدید از Silent Hills را بسازند.

بیانه ی کوجیما در مورد این بازی اینگونه بود که برای او مهم نیست این بازی چقدر فروش داشته باشد چون که بازی در حدی ترسناک است که شاید کمتر کسی جرات داشته باشد این بازی را بخرد و بازی کند،اگر یک فیلم ترسناک بود شما می توانستید در قسمت ترسناکش کمی فیلم را جلو ببرید یا چشم و گوش خود را بگیرید تا اون قسمت رد شه ولی بازی چی؟ می خوای چکار کنی؟چاره ای جر بازی نکردن و بیخیالش شدن نداری.

کوجیما این چنین گفت که : بازی جدید Silent Hills شما ر ا در حد مرگ میترساند.

اگر پیش خودت میگی من که نمیترسم بذار بازی بیاد تا تهشم بازی میکنم اگر اینجور فکری داری فقط این فیلم ۱۵ دقیقه ای رو نگاه کن تا ببینم بازم همین حرفو میزنی.

این ویدیو در GamesCom پخش نشد ولی این ویدیو Walkthrough از دمو بازی میباشد که توسط یکی از افراد متفرقه به اشتراک گذاشته شده است.

ویدیو قسمت دوم  ادامه ویدیو اول با عنوان کابوس

۷۲۰p – 154.6 Mb

۳۶۰p – 44.9 Mb

۱۴۴p – 9.7 Mb

اسکرین شات از ویدیو

منتظر ویدیو قسمت های بعدی از این بازی باشید . . .

علیرضا ناجی

خیلیا می خوان مارو خراب کنن ولی نمیدونن ما از خرابه ها برج میسازیم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۱۰ پاسخ‌ها

  1. صادق گفت:

    آغا ای تریلر رو اگه ناراحتی قلبی دارید اصلا نگاه نکنید بدجور ترسناکه.
    دیگه چه برسه بخوای بازیش کنی.این استاد کوجیما ببین چی ساخته خداکنه واسه نسل هفتم هم بیاد هر چند اصلا دوست ندارم تجربه ش کنم

  2. مهرداد کرمی گفت:

    من که قسمت اولشو دیدم اصلا ترسناک نبود!تنها بازی هایی که تو کل زندگیم منو ترسونده RE Nemesis و Outlast هست!با این که خودم طرفدار سری سایلنت هیل هستم ولی زیاد امید به این قسمت ندارم!

    • MahDiYaR_svd گفت:

      چییییییییی تو outlast وووو با p.t مقایسه می کنی به نظر خودت اوت لست ترسناک تر از این خوب اقا جان عمه ی منم صدای بازی رو قطع کنه نمی ترسه این silent hill ترسش فقط واسه صداگذاریاش بود تو اگه به صداهاشون گوش می کردی مثله گریه بچه و با بقیش می ترسیدی ولی خدایی من از outlast نترسیدم نمی دونم چرا

  3. METALER گفت:

    مهرداد کرمی یعنی با این حرفت می خوای بگی گیمری !!! آدم تا نخواد با بازی ارتباط بر قرار کنه نمیترسه من خودم اینجوریم …

  4. METALER گفت:

    مهرداد کرمی معلومه اون زمان بازی سورویوال هارور کم بود و بعضی ها خوش ساخت بخاطر همینه که اونا ترسوندتت چون رفتی تو بازی و جزو اولین ها و بهترین ها بودن

  5. METALER گفت:

    والا واسه بعضی ها باید جن آورد جلو چششون که بگن می ترسیم :)

  6. METALER گفت:

    شوخی بود به دل نگیر کله گیمر :D

  7. the darkness گفت:

    نسخه ی downpour با وجود داستان قوی یه افتضاح بود.از افت فریم های بسیار خصوصا در مکان های بسته بگیر تا باگ های زیاد واینکه بازی اصلا ترسناک نبود!معما های بازی هم اصلا جالب نبود.ولی با دیدن تریلر سایلنت هیل جدید نظرم کلا عوض شد!استاد کوجیما که خودشو با سری متال گیر به همه ثابت کرده.چه ازلحاظ داستانی و چه از نظر کیفیت!del toro هم که ساخت فیلم mama و فیلم های ترسناک دیگرو هم در کارنامش داره نشون داد کارش درسته.خلاصه اینکه بیصبرانه منتظر تجربه ی این بازی هستم!!

  8. رضا گفت:

    نمیدونم شما سایلنت هیل یکو بازی کردین یا نه اونوقت میدیدین بازی ترسناک چیه بیخود نیست که ترسناکترین بازی شناخته شده اصلا سایلنت هیل خوده ترسو توهمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *